تاریخ انتشار: 1399/11/28 01:13
کد خبر: 44545

این خبر حال هواداران استقلال را خوب کرد+عکس

با توجه به افزایش بیماران کرونایی در کشور عراق، وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد برای جلوگیری از اپیدمی کرونا تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق در می آیند.


این خبر حال هواداران استقلال را خوب کرد+عکس

روزنامه الوطن نوشت وزارت بهداشت عراق کلیه رقابت های ورزشی این کشور را به حالت تعلیق در آورد. نکته مهم در این باره مستثنا قرار ندادن لیگ برتر فوتبال بود و اتفاقا در این رابطه آمده است قطعا لیگ برتر فوتبال عراق نیز به تعلیق درخواهد آمد تا شرایط شیوع ویروس به حالت قابل کنترل دربیاید.

مسئول کمیته عالی بهداشت و ایمنی در عراق در این باره گفت: این تصمیم یعنی تعلیق کلیه فعالیت های ورزشی در عراق توسط دبیرخانه عمومی شورای وزیران عراق صادر شده است. برای هیچ فعالیت ورزشی و هیچ رشته ورزشی استثنا قائل نیستیم حتی لیگ برتر فوتبال عراق.

آنها دلیل این کار را جلوگیری از ادامه شیوع ویروس کرونا عنوان کردند. نکته مهم در این باره به وضعیت رقیب تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بر می گردد و در این میان تیم الشرطه که با استقلالی ها هم گروه شده است پیش از این برای میزبانی از بازی های مرحله گروهی اعلام آمادگی کرد که با این قانون با توجه به تقریبا دو ماه مانده تا بازی های لیگ قهرمانان آسیا، به احتمال فراوان این تیم نمی تواند میزبان باشد. البته در این باره نمی توان عبارت قطعا را به کار برد چرا که این احتمال می رود در روزهای آینده استثنائاتی برای تیم های عراقی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به وجود بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xelgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی لیگ به نفع استقلالی ها