تاریخ انتشار: 1399/11/30 21:46
کد خبر: 44393

رسمی ؛ بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد

با اعلام رسمی سایت سازمان لیگ ، بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر که قرار بود ۵ و ۶ اسفند برگزار شود ، یک هفته به تعویق افتاد و در تاریخ های یازدهم و دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد.
رسمی ؛ بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد

با وجود اینکه قرار بود مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده(۵ و ۶ اسفند) برگزار شود، اما اکنون سازمان لیگ در فاصله پنج روز به شروع بازی‌ها تصمیم به تغییر تاریخ مسابقات گرفته است.

با توجه به تغییر تقویم مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و به جهت اینکه باشگاه ها فرصت بیشتری برای آماده سازی در دور برگشت مسابقات لیگ برتر داشته باشند ، برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با کمی تاخیر و در یازده اسفند برگزار می شود.

این اتفاق در شرایطی می‌افتد که برخی باشگاه‌ها در واکنش به شایعه تغییر احتمالی زمان بازی‌های هفته شانزدهم الی هجدهم معترض شده و عنوان کرده بودند که برنامه‌ریزی آنها برای این سه دیدار و اردوی نیم‌فصل انجام شده است.

اما حالا سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه‌ای نوشته است:

«به دلیل تغییر زمان مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و به جهت اینکه باشگاه‌ها فرصت بیشتری برای آماده سازی خود در دور برگشت مسابقات لیگ برتر داشته باشند، مسابقات هفته شانزدهم که قبلا قرار بود ۵ و ۶ اسفند برگزار شود یک هفته به تعویق افتاد و در روزهای یازده و دوازده اسفند برگزار می‌شود.»

در پایان این اطلاعیه آمده است:

«این تغییر زمان بازی‌ها به جهت همکاری و همراهی با باشگاه‌ها و استفاده بهتر از پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xelqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری گل محمدی و ربیعی اعلام شد