تاریخ انتشار: 1399/12/05 14:12
کد خبر: 44142

گرامی: تساوی برابر پرسپولیس هم بد نیست/ به موفقیت سایپا در نیم‌فصل دوم خوش‌بینم

مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل پرسپولیس به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کنیم، ولی تساوی هم نتیجه بدی به حساب نمی‌آید.
 گرامی: تساوی برابر پرسپولیس هم بد نیست/ به موفقیت سایپا در نیم‌فصل دوم خوش‌بینم

فریبرز گرامی درباره عملکرد سایپا در نیم‌فصل اول گفت: عملکرد تیم ما از لحاظ رتبه‌ای که‌ در جدول داریم، خوب نبوده است، ولی ما در خیلی از بازی‌ها مستحق برد بودیم که با بدشانسی امتیاز از دست دادیم. اکثر بازی‌های ما مساوی شد، ولی اگر در دو بازی امتیاز کامل می‌گرفتیم قطعاً در جایگاه بهتر و در نیمه بالای جدول قرار می‌گرفتیم. با این حال فاصله ما با بالای جدول زیاد نیست. از طرفی آقای صادقی هم بر این عقیده است که تیم نیاز به تقویت دارد و با جذب چند بازیکن می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش داده و در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

وی همچنین در مورد آینده سایپا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: آینده تیم ما به یکسری مسائل بستگی دارد و مسئله مهم این است که باشگاه از آقای صادقی حمایت کند و از طرفی شرایط مالی خوبی هم داشته باشیم و بتوانیم چند بازیکن جذب کنیم. من که به موفقیت سایپا خوش‌بین هستم، چون خوب فوتبال بازی می‌کنیم و می‌توانیم نتایج بهتری در نیم‌فصل دوم بگیریم. 

مدافع تیم فوتبال سایپا با اشاره به شروع نیم‌فصل دوم و تقابل با پرسپولیس در هفته شانزدهم، آنهم در حالی که خیلی‌ها بر این عقیده‌اند سایپا در بازی رفت برابر پرسپولیس خوش‌شانس بود، تصریح کرد: بازی با پرسپولیس آسان نیست. این تیم نیاز به تعریف من ندارد و قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر بوده است. آنها قهرمان نیم‌فصل شدند، ولی ما انگیزه لازم را داریم که سه امتیاز را بگیریم. ما برای برد تلاش می‌کنیم، ولی تساوی در ورزشگاه آزادی هم برای ما بد نیست. در مورد بازی رفت هم باید بگویم که پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشت، ولی ما هم دو موقعیت خوب داشتیم که اگر گل می‌‌شدند، شانس برد داشتیم.

گرامی در پاسخ به این پرسش که «شانس اول قهرمانی در لیگ امسال کدام تیم است؟»، خاطرنشان کرد: به نظر من شانس اول قهرمانی پرسپولیس است و بعد از این تیم هم سپاهان شانس دارد. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re8vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گرامی: در پارس جنوبی خیلی اذیت شدم