تاریخ انتشار: 1399/12/17 22:13
کد خبر: 43397

کارشناس مطرح حقوقی کشور ، راه باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را فاش کرد

هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس حقوقی فوتبال کشور گفت : باشگاه پرسپولیس می تواند با مصالحه با شاکیان خود پنجره نقل و انتقالات خودش را باز کند.
کارشناس مطرح حقوقی کشور ، راه باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را فاش کرد

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با سایت باطن، در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس توسط کمیته تعیین وضعیت گفت:

حکم این کمیته اجرایی است و باشگاه پرسپولیس طبق قوانین باید طلب طلب‌کارانش را پرداخت کند. برخی می‌گویند چرا در مورد باشگاه‌های دیگر این سخت‌گیری وجود ندارد ولی باید بگویم که این سخت‌گیری قطعا در مورد باشگاه‌های دیگر هم وجود دارد. کمیته تعیین وضعیت در مورد همه باشگاه‌ها سخت‌گیر است و این فقط معطوف به باشگاه پرسپولیس نیست.

نصیرزاده ادامه داد:

مدتی پیش باشگاه ماشین‌سازی یک میلیارد هزینه کرد تا پنجره‌اش باز شود و تراکتور هم اخیرا دو میلیارد از بدهی طلب‌کارانش را پرداخت کرد، حتی تیم دسته اولی ملوان هم پنجره‌اش بسته بود که آن را باز کرد. شاید برخی بگویند که چرا فلان باشگاه برایش حکمی نیامده است ولی ما اطلاع نداریم که هر باشگاه چقدر برای دادن بدهی‌ها هزینه کرده یا اینکه اصلا طلب‌کار داشته است یا خیر. با این حال هر باشگاهی با حکم کمیته تعیین وضعیت مواجه شود قطعا باید بدهی‌اش را پرداخت کند در غیر اینصورت نمی‌تواند بازیکن جدید جذب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس برای پرداخت این بدهی ۳۰ میلیاردی، می‌تواند زمان بخرد، خاطرنشان کرد:

من فکر می‌کنم پرسپولیس قبلا زمان خریده که حالا بدهی‌ها انباشته شده و به این مبلغ رسیده است. در حال حاضر پرسپولیس فقط یک راه دارد تا بتواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند، اینکه با طلب‌کاران مصالح کند. طلب‌کاران پرسپولیس می‌توانند رضایت بدهند که پنجره این باشگاه باز شود، یا اینکه باشگاه می‌تواند درصدی از طلب آنها را بدهد و با طلب‌کاران توافق کند که قسمت دیگری از طلب‌ها را بعدا بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3666kj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مأموریت سخت در برزیل!/ پرسپولیس حریف نفت می‌شود!؟