تاریخ انتشار: 1399/12/18 23:10
کد خبر: 43325

وزیر ورزش و جوانان: فدراسیون ورزش های همگانی گام مهمی برای کاهش کم تحرکی برداشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی با برگزاری لیگ تندرستی گامی مهم برای کاهش کم تحرکی در دوران کرونا برداشته است.
وزیر ورزش و جوانان: فدراسیون ورزش های همگانی گام مهمی برای کاهش کم تحرکی برداشت

مسعود سلطانی فر در جلسه شورای ورزش همگانی کشور که عصر امروز (دوشنبه) با حضور اعضای این شورا برپا شد، برگزاری لیگ تندرستی ایران را یکی از راه‌های موجود به منظور کاهش کم تحرکی در دوران کرونا قلمداد کرد و خواستار ادامه برگزاری این رویداد نوین ورزشی شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شرایط ایجاد شده در کشور که به علت شیوع ویروس کرونا بوجود آمده است، موجب شد تا فدراسیون ورزش‌های همگانی به سمت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی رفته و رویدادی جدید با نام لیگ تندرستی را طراحی و اجرا کند.

وی ادامه داد: نکته مهمی که می‌بایست به آن توجه شود برنامه ریزی به منظور ادامه این لیگ و برگزاری در ابعادی بزرگ‌تر و با بهره گیری از ظرفیت‌های هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سایر فدراسیون‌های ورزشی است.

رونمایی از جام‌های «لیگ تندرستی»

نخستین دوره این لیگ تندرستی، با هدف ترویج و توسعه ورزش همگانی و فعالیت ورزشی بین مردم، به صورت مجازی با نظارت فدراسیون ورزش‌های همگانی و همکاری هیئت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار شد و در پایان بیش از ۷۰ هزار نفر در این لیگ مشارکت کردند.

لیگ تندرستی ایران، از مصوبات شورای ورزش همگانی کشور است با حضور نهادها و دستگاه‌های ذیربط به منظور توسعه ورزش همگانی برگزار می‌شود.

در جلسه شورای ورزش همگانی که عصر امروز دوشنبه در وزارت ورزش و با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد، از جام‌های لیگ تندرستی رونمایی شد. قرار است این جام‌ها در مراسمی که روز ۲۴ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد به استان‌ها و شهرهای برتر اهدا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3666jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلطانی فر: ترامپ به زباله‌دان تاریخ رفت