تاریخ انتشار: 1399/12/19 22:03
کد خبر: 43264

دست شاه فرهاد در پوست گردو ماند ؛ دست رد تیم های اصفهانی به سینه استقلال

باشگاه استقلال برای جذب سروش رفیعی و مجتبی حقدوست دو بازیکن تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان نامه رسمی زد که با مخالفت این دو باشگاه اصفهانی روبرو شد.
دست شاه فرهاد در پوست گردو ماند ؛ دست رد تیم های اصفهانی به سینه استقلال

تا همین چند روز پیش اینطور به نظر می رسید که فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات زمستانی تنها امین قاسمی نژاد را می خواهد، بازیکنی که آبی ها برای جذب او بارها با مدیران شهر خودرو مذاکره کرده اند.

با این حال پیگیری ها نشان می دهد استقلال برای جذب دو بازیکن از دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن هم اقدام رسمی انجام داده است.

آبی ها در ابتدا قصد داشتند سروش رفیعی را به خدمت بگیرند و برای جذب او حاضر بودند فرشید باقری را به اضافه مبلغی پول به سپاهان بدهند، بازیکنی که اتفاقا در فصل نقل و انتقالات مورد توجه محرم نویدکیا هم قرار گرفته است. این موضوعی است که البته با مخالفت باشگاه سپاهان همراه شده است.

کادر فنی استقلال بعد از ناامید شدن از جذب سروش رفیعی، روی جذب مجتبی حقدوست، هافبک ذوب آهن نظر مثبت دارند و حتی حاضرند برای جذب او، دو بازیکن خود را به این باشگاه بدهند اما این انتقال هم با مخالفت مجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن روبرو شده است.

مجتبی حقدوست در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال بازی می کرد و حالا دوباره این شانس را دارد به این تیم برگردد اما فعلا ذوب آهن موافق این انتقال نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbb9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به خط دفاع استقلال ؛ ستاره فرهاد مجیدی محروم شد