تاریخ انتشار: 1399/12/20 00:30
کد خبر: 43247

توافق اولیه بارسلونا با آلابا برای عقد قرارداد

در حالی که از رئال مادرید به عنوان اصلی‌ترین مشتری مدافع میانی اتریشی تیم فوتبال بایرن مونیخ یاد می‌شود، یک نشریه کاتالان مدعی شده که کاتالان‌ها این بازیکن را به خدمت خواهند گرفت.
توافق اولیه بارسلونا با آلابا برای عقد قرارداد

نشریه موندودپورتیوو چاپ کاتالونیا نوشته است که باشگاه بارسلونا به عقد قرارداد با داوید آلابا مدافع میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ نزدیک شده و حتی با او به توافق اولیه هم دست پیدا کرده است.

قرارداد آلابا با بایرن مونیخ در ماه ژوئن سال 2021 به پایان می‌رسد و از آنجایی که پیشنهاد باواریایی‌ها نتوانسته نظر او را جلب کند، این بازیکن اتریشی در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد از آنها جدا می‌شود. به همین دلیل تیم‌های زیادی به جذب این بازیکن 28 ساله که سال‌ها تجربه بازی در سطح اول اروپا را دارد، تمایل نشان داده‌اند که در میان آنها از رئال مادرید به عنوان محتمل‌ترین مقصد او یاد می‌شد.

اکنون اما نشریه موندو دپورتیوو ادعا می‌کند که بارسلونا در کورس رقابت برای جذب این بازیکن توانست رقیب دیرینه را شکست دهد. این نشریه همچنین نوشته است که سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی که او نیز در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، دیگر هدف بارسلونا برای جذب در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbb9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد بالای بایرن مونیخ به ستاره آرسنال
ادعای تلگراف