تاریخ انتشار: 1399/12/20 22:51
کد خبر: 43174

استقلال از جمع آوری کمک های مردمی استقبال کرد!

مدیرعامل استقلال اعلام کرد از کمپین ایجاد شده برای جمع آوری کمک های مردمی استقبال می کند.
 استقلال از جمع آوری کمک های مردمی استقبال کرد!

از روز گذشته در برخی صفحات مجازی و طرفداری استقلال برای جمع آوری کمک مالی به باشگاه اقداماتی صورت گرفته است. در این خصوص کمپینی نیز ایجاد شده است. این موضوع اگرچه مشکلات بعدی و دردسرهایی در پی دارد اما مسائل مالی باشگاه باعث شده تا مدیران باشگاه استقلال نیز از کمک مالی هواداران استقبال کنند!

احمد مددی مدیرعامل استقلال در این باره گفت: «استقلال مردمی و پرهوادار است. در یکی دو روز گذشته برخی کانال ها کمپینی را راه انداختند که من از آن حمایت می کنم. شرایط سختی داریم. همه تلاشمان را می کنیم تا به سرعت منابع مالی را تامین کنیم. »

وی ادامه داد: «بحث پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان را داریم، حتما باید پرداختی داشته باشیم. کادرفنی جدید باید پول بگیرند. کادرفنی قدیم را توافق کردیم و شاید جزو معدود دفعاتی است که در یک فضای دوستانه با کادرفنی گذشته به توافق رسیدیم. تفاهم کردیم تا آن زمانی که زحمت کشیدند پرداخت کنیم.»

مددی در پایان افزود: «واقعا شرایط سختی داریم. وقتی شور و اشتیاق هواداران را می بینم، خستگی از تنم در می رود. الان هم هواداران کمک می کنند. ما هم تلاش می کنیم و انشاالله اتفاقات خوبی رخ می دهد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277dee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قاسمی‌نژاد و قیمتی نجومی برای استقلال