تاریخ انتشار: 1399/12/21 22:12
کد خبر: 43117

رضاوند: مقابل پیکان خوب بازی نکردیم و باید بهتر از اینها باشیم/ استقلال باید قاطعانه ببرد

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که استقلال باید در بازی‌هایش قاطعانه مقابل حریفان به پیروزی دست پیدا کند.
رضاوند: مقابل پیکان خوب بازی نکردیم و باید بهتر از اینها باشیم/ استقلال باید قاطعانه ببرد

آرش رضاوند درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. زیاد خوب بازی نکردیم، اما خدا را شکر که بازی را بردیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم قاطعانه‌تر بازی‌ها را ببریم. 

وی در مورد عملکرد خودش تصریح کرد: شرایط بهتر شده است، اما من و هم دیگر بازیکنان می‌توانیم بهتر از این باشیم. هواداران از ما توقع دارند و باید بهتر از این باشیم. باید به شکلی باشیم که در بدترین حالت‌مان هم به پیروزی دست پیدا کنیم. کادر فنی یک هفته نشده است که آمده و نیاز به زمان دارد. فاصله بازی‌ها کم است و فکر کنم در تعطیلات عید نزدیک به 14، 15 روز فرصت داریم کار کنیم تا به چیزی که هواداران مدنظر دارند، برسیم. 

هافبک تیم فوتبال استقلال در رابطه با اُفت استقلال در مقاطعی از بازی با پیکان گفت: واقعیتش خوب بازی نکردیم، اما مهم پیروزی بود. بازی کردن با پیکان سخت است، چون می‌ترسی در زمین آنها اوت دستی بدهی! حریف مستقیم بازی می‌کند و ناخودآگاه عقب می‌کشیم. آنها چه در زمین خودشان و چه زمین ما پرتاب اوت دارند و تا تیم بخواهد بالا بیاید، طول می‌کشد. باید آنقدر خوب کار کنیم که با این شیوه نیز مقابله کنیم. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qedmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این سیدجلال تمام نمی‌شود/ پرسپولیس دوباره از استقلال فاصله گرفت