تاریخ انتشار: 1399/12/22 17:42
کد خبر: 43077

فوتسال زنان: باخت انضباطی بهتر از گلباران!

تیم قعرنشین فوتسال زنان در حالی از سفر به مشهد سر باز زد که علت آن را مصدومیت اعلام کرده بود اما آن‌چه مشخص است اینکه آن‌ها باخت فنی را به شکست پرگل در خانه حریف ترجیح داده‌اند.
 فوتسال زنان: باخت انضباطی بهتر از گلباران!

هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با برگزاری پنج مسابقه و لغو عجیب یک دیدار پیگیری شد؛ در گروه اول و حساس‌ترین مصاف هفته، تیم سایپا تهران توانست انتقام شکست دور رفت را از ملی‌حفاری اهواز بگیرد و صدرنشین گروه یک شود. شاگردان یاری با پیروزی 5 بر 3 خانگی، هم‌امتیاز با ملی‌حفاری و به دلیل تفاضل گل بهتر، صدر را از آن خود کردند تا اولین شکست اهوازی‌ها در فصل جاری به ثبت برسد.

در دیگر بازی‌های حساس این گروه نامی‌نو اصفهان با سه گل از سد هیات فوتبال رودان گذشت و پویندگان فجر شیراز هم با پیروزی مقابل شهروند ساری از قعر جدول گریخت و حالا ساروی‌ها در انتهای جدول گروه یک قرار دارند؛ در این گروه، امروز تیم فوتسال دختران مس کرمان استراحت داشتند.

در گروه دوم، پالایش نفت آبادان مدعی اصلی صدرنشینی استراحت داشت و هیات فوتبال خراسان رضوی هم به سه امتیاز بی‌دردسر رسید؛ آن‌هم در شرایطی که مشهدی‌ها می‌توانستند با یک پیروزی پرگل، تفاضل گل خود را افزایش دهند اما حریف اصفهانی با توجیه مصدومیت بازیکنان، از سفر به مشهد سر باز زد تا بازی با نتیجه انضباطی سه بر صفر به سود هیات فوتبال خراسان رضوی به ثبت برسد و آن‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به حریف آبادانی در صدر جدول جای گیرند.

مس رفسنجان دیگر مدعی گروه دوم هم در تهران و در جدالی 6 امتیازی، رهیاب تهران را با 4 گل شکست داد و تیم فوتسال زنان پارس آرا شیراز با نتیجه 9 بر 1 کیمیای اسفراین را گلباران کرد.

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه اول) - استراحت دختران مس کرمان

سایپا تهران 5 - 3 ملی حفاری اهواز

نامی نو اصفهان 3 - 0 هیات فوتبال رودان

پویندگان فجر شیراز 2 - 1 شهروند ساری

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه دوم) - استراحت پالایش نفت آبادان

رهیاب گستر تهران 0 - 4 مس رفسنجان

پارس آرا شیراز 9 - 1 کیمیای اسفراین

هیات فوتبال خراسان رضوی 3 - 0 هیات فوتبال اصفهان (انصراف میهمان)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adx7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی داوران دور دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتسال