تاریخ انتشار: 1399/12/22 19:41
کد خبر: 43067

استقلال خوزستان مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد

تیم فوتبال شاهین بندرعامری موفق شد در دیدار کم اتفاقی که 120 دقیقه هم به طول کشید، در ضربات پنالتی از سد استقلال ملاثانی بگذرد.
استقلال خوزستان مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد

در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم های استقلال ملاثانی و شاهین بندرعامری در استادیوم پیر و خاطره انگیز تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم شهرداری بندرعامری بود که در ضربات پنالتی موفق به شکست استقلال ملاثانی شد.

استقلال ملاثانی که در لیگ دسته اول و در هفته های ابتدایی نتایج خوبی را کسب کرده بود، در ادامه دچار افت شد و در هفت هفته گذشته دسته نخست رنگ پیروزی را ندیده است و در سوی مقابل شاهین بندرعامری که در دسته دوم حضور دارد، در رده سوم قرار گرفته و یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول است.

در این بازی که تقریبا می توان گفت صحنه خاصی روی دروازه های دو تیم شکل نگرفت، در میانه های میدان دنبال می شد و شاید تنها نکته مهم بازی در نیمه نخست، موقعیت فوق العاده ای بود که استقلال ملاثانی در همان دقیقه چهارم از دست داد.

یک ارسال خوب از میانه میدان به درون محوطه جریمه، یک فرصت را در اختیار سجاد بازگیر قرار داد و این بازیکن با یک ضربه سر، حمید جرفی را با سنگریان شاهین بندرعامری تک به تک کرد که این بازیکن در میان ناباوری همگان توپ را در دهانه دروازه به بیرون زد.

البته این دیدار در نیمه نخست شاهد یک صحنه جنجالی نیز بود. حرکت تکنیکی سجاد بازگیر و سرنگونی او درون محوطه جریمه که با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت استقلال ملاثانی همراه شد. آنها اعتقاد داشتند که داور باید یک خطای پنالتی به سود آنها اعلام می کرد ولی چنین نشد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم در پایان وقت های اضافه نیز کاری از پیش نبردند تا ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کند. در ضربات پنالتی نیز استقلال ملاثانی دو ضربه پنالتی را از دست داد و شهرداری بندرعامری نیز یک ضربه خود را به گل تبدیل نکرد تا در نهایت این بندرعامری ها باشند که با نتیجه 4 بر 3 از سد استقلال گذشته و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzqyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال تیم های بلاتکلیف لیگ یک
استقلال ملاثانی-شاهین بوشهر؛