تاریخ انتشار: 1399/12/27 23:17
کد خبر: 42706

تصمیم رونالدو برای جدایی جدی است

عزم کریستیانو رونالدو برای جدایی از یوونتوس جدی تر از همیشه است.
تصمیم رونالدو برای جدایی جدی است

کریستیانو رونالدو به مدیر برنامه خود ماموریت داده تا فعالیت در بازگشت به رئال مادرید در تابستان امسال را از همین حالا آغاز کند. فوق ستاره پرتغالی 36 ساله هنوز 15 ماه دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، اما به نظر می رسد آماده خداحافظی با تورین و انتقال به تیمی جدید است. به نظر می رسد یکی از بین دو تیم رئال مادرید یا منچستریونایتد مقصد بعدی کریستیانو رونالدو لقب خواهد گرفت.

 

 

یوونتوس که در تابستان سال 2018 مبلغ 100 میلیون یورو برای خرید رونالدو هزینه کرده، می داند که در صورت ماندن این بازیکن در تورین مجبور است در تابستان سال 2022 این بازیکن را به صورت رایگان واگذار کند. به همین دلیل باشگاه ایتالیایی نیز مشکلی با فروش رونالدو در این تابستان ندارد. طبق ادعای شبکه یورو اسپورت، رونالدو اکنون به مدیر خود ژرژ مندز دستور داده تا برای دومین انتقال به رئال مادرید شرایط را فراهم کند.

البته رئال مادرید قصد دارد پیشنهادهایی به برای خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در سال 2022 ارائه دهند، اما پیش از این دو انتقال بزرگ، آنها در فصل آینده به خط حمله قوی تری نیاز دارند و رونالدو می تواند این مشکل را به صورت موقت حل بکند. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید نیز این هفته در مصاحبه ای خبر بازگشت رونالدو را رد نکرد و مدعی شد ممکن است این انتقال در فصل تابستان پیش رو رخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbeb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام غیرمنتظره رونالدو پس از هت‌‌تریک در پیروزی یوونتوس مقابل کالیاری + عکس