تاریخ انتشار: 1395/08/07 13:31
کد خبر: 252536

اژدری‎زاده: رفتن ساسان به پرسپولیس اشتباه بود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر یک مقدار داور دقت بیشتری می‎کرد و روی چند صحنه تصمیم درستی می‎گرفت، ما می‎توانستیم برنده باشیم.
اژدری‎زاده: رفتن ساسان به پرسپولیس اشتباه بود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا اژدری‎زاده  در رابطه با نگرانی‎هایی که قبل از برگزاری دیدار فولاد و استقلال وجود داشت، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اتفاق بدی در جریان دیدار دیروز رخ نداد. البته هر مسابقه‎ای که مدیریت شود، قطعا با اتفاق بدی همراه نخواهد بود. همه مسئولین در این قضیه دخیل بودند و از یک هفته قبل به نحو احسن اقداماتی را انجام دادند.

وی همچنین افزود: تفکیک میان تماشاگران صورت گرفت و حد فاصلی میان آنها ایجاد شد تا اتفاقات بازی هفته گذشته تکرار نشود. از هواداران خونگرم خودمان تشکر می‎کنم که تا لحظه آخر پشتیبان تیم بودند و بدون هیچ حاشیه‎ای تیم خود را تشویق کردند.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره اینکه قبل از بازی با اعلام کرده بود نباید بیش از 10 درصد به هواداران استقلال تعلق گیرد، تصریح کرد: ما طبق آیین‎نامه خودمان تذکری را داده بودیم اما می‎دانستیم که اختصاص چند درصد از سکوهای ورزشگاه به مسئولان برگزار کننده بازی بستگی دارد. با اینکه هواداران استقلال بیش از 10 درصد بودند اما با مدیریت خوب هیچ اتفاق بدی نیفتاد.

اژدری‎زاده در رابطه با فحاشی تماشاگران به منصوریان گفت: این اتفاقات همیشه در فوتبال هست. نمی‎توان گفت که همیشه صددرصد همه چیز سر جای خودش است. من از منصوریان تشکر می‎کنم که در طول بازی واکنشی نداشت و بعد از بازی هم تاکید کرد که تمام اقوام ایران برایش عزیز هستند. این رفتار حرفه‎ای شاید باعث شود تا دیگر شاهد این اتفاقات در بازیهای بعدی نباشیم.

وی درباره اینکه سعداوی گفته بود منصوریان باید در ادبیاتش دقت کند، بیان داشت: من که چنین صحبتی را نشنیدم. فقط امیدوارم این ماجرا ختم به خیر شود. من هم تاکید می‎کنم که فوتبال و ورزش جای رقابت و رفاقت است.

اژدری‎زاده درباره تساوی مقابل استقلال خاطرنشان کرد: از نظر من نتیجه بازی عادلانه نبود و ما حقمان برد بود. اگر یک مقدار داور دقت بیشتری می‎کرد و روی چند صحنه تصمیم درستی می‎گرفت، ما می‎توانستیم برنده باشیم. در یک صحنه روی شریفات خطای صددرصد بود و مدافع حریف باید اخراج می‎شد چون جلوی موقعیت صددرصد را گرفت اما داور آن را ندید. همچنین در یک صحنه دیگر داور در حالی به ناصری کارت داد که او تمارض نکرد.

وی افزود: ما به جز برد به چیزی فکر نمی‎کردیم. اگر آن صحنه خوب قضاوت می‎شد، می‎توانستیم برنده باشیم. با این حال از روند تیم راضی هستیم و از بازیکنان و کادرفنی هم بابت تلاششان تشکر و حمایت می‎کنیم. مطمئن باشید فولاد روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‎کند.

مدیرعامل فولاد در پایان درباره اینکه پرسپولیسی‎ها حسرت از دست دادن ساسان انصاری را می‎خورند، گفت: ساسان سرمایه خودمان بود و از قبل بازیکن ما بوده است. اینطور نیست که ما او را از چنگ پرسپولیس در آورده باشیم. به هر حال این بازیکن در ابتدای فصل با مشورت اشتباهی که گرفته بود، از ما جدا شد و بعد از آن هم به اشتباهش پی برد. ما هم با آغوش باز این بازیکن را پذیرفتیم و خیلی خوشحالیم که چنین بازیکن توانمندی را در اختیار داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmzp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای امتیاز ندادن، دفاع فولاد خوزستان باید تقویت شود
اختصاصی/