تاریخ انتشار: 1400/01/06 13:06
کد خبر: 42306

توکلی: سبک بازی آلومینیوم تغییر می‌کند/ برای کسب بهترین رتبه می‌جنگیم

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: منصوریان بعد از حضور در تیم ما، روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کرد و قرار است یک سری تغییرات جزئی هم در سبک بازی ما ایجاد شود.
توکلی: سبک بازی آلومینیوم تغییر می‌کند/ برای کسب بهترین رتبه می‌جنگیم

شاهین توکلی در خصوص شرایط فعلی تیمش بعد از پیروزی در هفته هجدهم گفت: برد برابر مس خوشبختانه خیلی به ما کمک کرد و شخصیت تیمی ما بالا رفت. بعد از بازی با سپاهان و آن شکست سنگین فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت ولی توانستیم پتانسیل خودمان را نشان داده و 3 امتیاز مهم در زمین حریف بگیریم.

وی در ارتباط با تاثیر حضور علیرضا منصوریان در آلومینیوم تاکید کرد: خدا را شکر حضور منصوریان خیلی به تیم ما کمک کرد، ایشان روی مسائل روحی و روانی بازیکنان به خوبی کار کرد و حالا هم قرار است یک‌سری تغییرات جزئی در سبک بازی ما ایجاد شود. در این زمینه قطعا کادر فنی تصمیم گیرنده است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد.

توکلی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: این یک بازی سنگین برای ما خواهد بود چون فولاد جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است اما مطمئن هستم فولاد در اراک کار سختی برابر ما خواهد داشت. هدف ما چیزی جز برد نیست چون دوست داریم جایگاه‌مان را در لیگ بهتر کنیم. این درست است که تازه به لیگ برتر آمدیم اما این پتانسیل را داریم تا یک جایگاه خوب را کسب کنیم. ما برای کسب بهترین رتبه می‌جنگیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bby98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین اخراجی لیگ بیستم مشخص شد