تاریخ انتشار: 1395/04/27 09:37
منصوریان؛
کد خبر: 273516

تیم فوق العاده ای خواهیم داشت

تیم فوتبال استقلال بعد از یک اردوی دوازده روزه در ارمنستان، غروب روز گذشته به تهران رسیدند و بعد از یک روز استراحت، تمرینات شان را از فردا در تهران پی خواهند گرفت
تیم فوق العاده ای خواهیم داشت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

علیرضا منصوریان در خصوص این اردو و برنامه های آینده استقلال صحبت کرد. سرمربی آبی ها شرایط اردوی استقلال در ارمنستان را بسیار مفید توصیف کرد و گفت: «ما در ارمنستان به همه اهدافی که از پیش تعیین کرده بودیم رسیدیم. به لطف خدا بدن ها را مطابق برنامه به 75 درصد از آمادگی رساندیم و این 25 درصد باقیمانده را نیز در روزهایی که تا شروع لیگ پیش رو داریم کسب خواهیم کرد.»

 

وی افزود: «ما در تهران نیز یک نیمچه کمپی خواهیم داشت و تمرینات را قدری سنگین تر می کنیم اما یک نوبت در روز کار خواهیم کرد تا در روز شروع مسابقات بدن ها به نقطه پیک خود رسیده باشد.»

 

منصوریان در خصوص گل نزدن تیمش در بازی اول و زدن 4 گل در بازی دوم اظهار داشت: «من نمی دانم هدف دیگر تیم ها از بازی تدارکاتی چیست. اما هدف ما برد و باخت نیست و برای من در بازی های تدارکاتی اصلا به هیچ وجه نتیجه مهم نیست. من نگران خط حمله تیمم نیستم و ثابت می کنم که استقلال یک تیم هجومی و هجومی تر از سال های گذشته اش خواهد بود.»

 

وی در خصوص بزرگ ترین هدفش در استقلال نیز گفت: «هدف ما این است که در کنار نتیجه گیری و حضور در کورس قهرمانی، سبک بازی استقلال را نیز به سمتی ببریم که هوادار از بازی این تیم لذت ببرد. ما دوست داریم در یک بازی حتی اگر یکی دو گل می زنیم، بالای ده دوازده موقعیت گل داشته باشیم و حتی حریفان ما هم موقعیت گل داشته باشند. باید فوتبالی جذاب و تماشاگر پسند ارائه دهیم.»

 

سرمربی تیم استقلال در خصوص قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: «در جریان قرعه کشی هستم. قرعه کشی نه برای من حساس است و نه استرس زا. به هر حال در لیگ همه تیم ها باید با هم بازی کنند. حالا یا هفته اول و یا هفته آخر. اما به نظر زمان دربی در هفته ششم خیلی خوب است چون هم تیم ها جا افتاده اند و هم این که در هفته های آخر نیستیم که حساسیت جدول باعث شود استرس در این بازی ها حاکم باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjzla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بار دایی باید رکورد منصوریان را بشکند!