تاریخ انتشار: 1400/01/14 10:16
کد خبر: 42007

کمیته تعیین وضعیت پرونده شجاع را دست می گیرد

کمیته استیناف بار دیگر به کمیته تعیین وضعیت تاکید کرد که می‌تواند به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده رسیدگی کند.
 کمیته تعیین وضعیت پرونده شجاع را دست می گیرد

زمانی که باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده و حضور در تیم قطری اعتراض کرد کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و بهتر است باشگاه پرسپولیس شکایت خود را به شورای حل اختلاف کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهد به خصوص که این بازیکن بعد از فسخ قرارداد خود با تیم پرسپولیس راهی یک تیم خارجی شد. اما کمیته استیناف که ریاست آن برعهده علیرضا صالحی است به صراحت اعلام کرد که کمیته تعیین وضعیت صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد و باید به شکایت باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند. بعد ازاین اظهارات کمیته تعیین وضعیت خواستار تشریح قانون دراین زمینه و هم چنین تعریف صلاحیت کمیته تعیین وضعیت در خصوص این پرونده شد که این اقدامات از سوی کمیته استیناف صورت گرفت. بر همین اساس انتظار می رود کمیته تعیین وضعیت در روزهای آینده رای خود را در خصوص این پرونده صادر کند.

باشگاه الریان پیش از ثبت قرارداد شجاع خلیل زاده فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس را بررسی و بعد ازاینکه متوجه شد خطری شجاع را تهدید نمی کند با این بازیکن قرارداد امضاء کرد. گفته می شود باشگاه قطری حتی متن قرارداد شجاع خلیل زاده با پرسپولیس را به چند وکیل زبده بین المللی نشان داد. در فوتبال قطر نسبت به قرارداد با خارجی ها حساسیت خاصی وجود دارد و قرارداد بازیکنان خارجی در کمیته ملی المپیک قطر به ثبت می رسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djegw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شجاع با الریان دو ساله بست