تاریخ انتشار: 1395/04/27 09:55
کد خبر: 273513

دوباره پرسپولیسی می شوم

هافبک تیم پدیده گفت: هیچ چیزی در پرسپولیس کم نگذاشتم و تمام تلاشم را انجام دادم
دوباره پرسپولیسی می شوم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، میلاد کمندانی درباره حضور در پدیده اظهار داشت: خدا را شکر امسال تصمیم گرفتم با مشورتهایی که از بزرگترهایم گرفتم تیم پدیده را انتخاب کنم. با وجود رضا مهاجری به خودم گفتم اینجا می توانم بیشتر پیشرفت کنم و از پرسپولیس به پدیده آمدم.

وی در ادامه افزود: با روند رو به رشدی که در پیش گرفتیم انشا.. این فصل بتوانیم خیلی بهتر از فصل پیش نتیجه بگیریم و جزو 6 تیم نخست قرار بگیریم. بچه ها برای رسیدن به این مهم هم قسم شده اند و جز این، هدف دیگری نداریم.

کمندانی درباره رضایت مهاجری از او و همچنین هم تیمی شدن مجددش با مهرداد کفشگری خاطرنشان کرد: آقا رضا به من لطف دارند. تمام تلاشم را می کنم تا رضایت ایشان را جلب کنم. از طرفی خیلی خوشحالم که مهرداد به پدیده آمد. ما در پرسپولیس و راه اهن هم باهم بازی کردیمن. ایشالا در اینجا بتوانیم عملکرد خوبی به اتفاق  داشته باشیم.

وی درباره جدایی اش از پرسپولیس و علاقه هواداران به او و کفشگری اذعان داشت: هواداران به من لطف دارند. از آنها تشکر می کنم که همیشه من را حمایت کردند. وظیفه من بود که در تمرینات حضور پیدا کنم و تلاشم را انجام دهم. کادر فنی باید تصمیم می گرفت که به من بازی بدهد یا نه. هیچ چیزی کم نگذاشتم. چه در تیم امید و چه در پرسپولیس. انشا.. با تلاش خودم دوباره بتوانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

کمندانی در پایان درباره انگیزه اش در فصل پیش رو گفت: شک نکنید که انگیزه من 1000 برابر شده است. از روزی که به اینجا آمدم تمرینات را سخت پیگیری می کنم. انشا.. با تمریناتی که انجام می دهیم بتوانم آن چیزی که هستم را به نمایش بگذارم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdngj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی ارمنستانی به پدیده مشهد پیوست