تاریخ انتشار: 1400/02/03 22:54
لیگ قهرمانان آسیا 2021؛
کد خبر: 40759

تساوی بدون گل فولاد برابر النصر در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم های فولاد خوزستان و النصر عربستان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
تساوی بدون گل فولاد برابر النصر در نیمه نخست

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و النصر عربستان در چارچوب اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه نخست هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

در دقیقه ۳۰ یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد که آیاندا پاتوسی آن را به روی دروازه ارسال کرد که توپ در دهانه دروازه و در مقابل گلر النصر به میری رسید و ضربه کم جان این بازیکن را ولید عبدالله مهار کرد.

محسن فروزان، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد میری، حسین ابراهیمی، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، پریرا، ساسان انصاری بازیکنانی هستند که با نظر سرمربی فولاد در ترکیب نماینده ایران برابر النصر به میدان رفته‌اند.

ولید عبدالله، سلطان الغنامف بدالله مادو، عبدالله الامری، پتروس آروخو، عبدالرزاق حمدالله، نورالدین آمرابات، سامی الناجی، علی الحسن، عبدالفتاح عسیری، علی لجامی نیز ترکیب النصر در نیمه نخست را تشکیل می دهند.

دیدار گذشته این دو تیم سه روز پیش با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. هر دو تیم نیز با پنج امتیاز در رده های اول و دوم جدول گروه چهار قرار دارند. 

در دیگر دیدار همزمان نیز تیم های الوحدات اردن و السد قطر به مصاف یکدیگر رفتند و تا پایان نیمه اول تیم السد توانسته با یک گل تیم اردنی را شکست دهد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koplx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تساوی قولاد رقابت ها را به اوج رساند/ شاگردان نکونام هم چنان امیدوار به صعود