تاریخ انتشار: 1400/02/06 09:22
کد خبر: 40629

درخواست سرمربی تیم ملی از فدراسیون فوتبال

اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی از فدراسیون فوتبال خواسته در نامه نگاری با وزارت بهداشت اعضای تیم ملی را در لیست اولویت دریافت واکس کرونا قرار دهد.
 درخواست سرمربی تیم ملی از فدراسیون فوتبال

این درخواست پیش تر از سوی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی هم مطرح شده بود. واکسیناسیون در ایران ماه هاست آغاز شده اما با توجه به محدودیت واردات و هم چنین عدم تولید انبوه واکسن ایرانی در این برهه از زمانی ابتدا بیماران خاص و در ادامه برخی از مشاغل از جمله پرستاران، پاکبانان و ... واکسینه شده اند و حالا سرمربی تیم ملی به طور رسمی از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بازیکنان و دیگر اعضای تیم ملی را در لیست دریافت واکسن کرونا قرار دهد.

تیم ملی خرداد ماه در کیش اردوی تدارکاتی برپا خواهد کرد و اسکوچیچ بر این باور است اگر پیش ازاین آغاز اردو بازیکنان تیم ملی واکسن دریافت کنند دیگر خطری آنها را برای ابتلا به ویروس کرونا تهدید نخواهد کرد و این موجب می شود تیم ملی بدون دغدغه خاطر و حتی غیبت یک بازیکن در اندیشه ی برگزاری چهار دیدار باقی مانده در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 باشد. پیش تر ورزشکارانی که برای حضور در المپیک و پاراالمپیک توکیو آماده می شوند واکسن زده اند. با توجه به درخواست ارایه شده از سوی سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال هم تلاش خود را آغاز کرده تا خواسته ی اسکوچیچ را بر آورده کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axbre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ در مسیر برگشت