تاریخ انتشار: 1400/02/10 10:21
کد خبر: 40350

نوری: استقلال نیاز به شرایط بهتر در روند تیمی دارد

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: به طور حتم استقلال باید شرایط بهتری را در روند تیمی خود به وجود آورد چرا که نمایش این تیم در دور برگشت مقابل الاهلی نشان داد این تیم در مراحل بالاتر به مشکل خواهد خورد.
نوری: استقلال نیاز به شرایط بهتر در روند تیمی دارد

محمد نوری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به تساوی استقلال مقابل الاهلی عریستان در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الاهلی با برطرف کردن نقاط ضعف خود نسبت به بازی دور رفت بهتر و با انگیزه تر ظاهر شد.

وی افزود: آن انتظار و توقعی که از استقلال داشتیم، در بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان برآورده نشد و آن را به حساب خستگی بازیکنان و فشردگی مسابقات می گذاریم.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: به طور حتم استقلال باید شرایط بهتری را در روند تیمی خود به وجود آورد چرا که نمایش این تیم در دور برگشت مقابل الاهلی نشان داد این تیم در مراحل بالاتر به مشکل خواهد خورد.

نوری تصریح کرد: در تعویض‌هایی که در ترکیب استقلال صورت می‌گیرد، باید دقت بیشتری صورت بگیرد. به عنوان مثال سعید مهری در نیمه دوم جواز حضور در میدان را پیدا کرد اما پس از گذشت دقایقی تعویض شد. شاید به دلیل تفکرات مربیان این اتفاق رخ داده باشد اما می‌توان با تامل بیشتری بازیکن را به زمین فرستاد.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال با جایگیری درست‌تر و پوشش منطقه‌ای اشتباهات کمتری را نسبت به بازی های گذشته انجام داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال توانایی شکست دادن الشرطه را در بازی پایانی دارد و می‌تواند با رقم خوردن این اتفاق به عنوان تیم اول صعود کند.

استقلال در ششمین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (جمعه) به مصاف الشرطه عراق می‌رود. شاگردان مجیدی درحال حاضر با ۸ امتیاز در رده نخست گروه سوم مسابقات قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27deqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد مجیدی قابل انتقاد نیست!