تاریخ انتشار: 1400/02/21 18:14
کد خبر: 39691

نتایج یک انتخاب درست/ حسینی در نقش ناجی گاندوهای اصفهان

«عملکرد مجتبی حسینی در ذوب‌آهن مطابق خواسته‌های خانواده ذوب‌آهن بوده است»
نتایج یک انتخاب درست/ حسینی در نقش ناجی گاندوهای اصفهان

ذوب‌آهن یکی از ارکان فوتبال پایه ایران است و در طی برگزاری ادوار لیگ برتر همواره از قدرت‌های مسابقات بوده‌اند.

اما در طی دو‌ فصل اخیر و خصوصا نیم فصل اول عملکرد ذوبی‌ها هیچ نشانی از آن تیم مقتدر که سراغ داشتیم نداشت و اخذ یک سری تصمیمات اشتباه ذوب‌آهن را در چنین شرایطی قرار داد.

پس از نتایج کابوس‌وار در نیم‌فصل مدیران این تیم تصمیم‌ به تغییر کادر فنی خود گرفتند،  تصمیمی که در سرنوشت این باشگاه بسیار تأثیر گذار بو د سرانجام در بین گزینه‌‌های مطرح شده، مجتبی حسینی به عنوان سرمربی سبزهای اصفهان انتخاب شد  که در آن زمان این اقدام مورد تأیید کارشناسان فرتاک ورزشی هم قرار گرفت و  مجتبی حسینی را راه برون رفت ذوب‌آهن از شرایط بحران دانستیم.

در شش بازی که مجتبی حسینی سکان‌دار ذوب بوده است سه پیروزی، دو‌شکست و‌ یک تساوی را بدست آورده (این در حالیست که گاندوها در نیم‌فصل اول تنها یک ‌برد را تجربه کردند) که  برد  دلچسب دو‌بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال تهران آن هم در آزادی اوج عملکرد حسینی  بوده است.

مجتبی حسینی از آن دسته مربیانی است که قطعا در فصول آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

آنچه در بازی‌های ذوب‌آهن نسبت به نیم فصل اول مشهود بوده، استراتژی مشخص در هر بازی است که نشان از جدیت حسینی در رسیدن به خواسته‌های خود است.

یک بازی حساب شده با سازمان دفاع تیمی و دارای برنامه برای هر لحظه از مسابقه و آنالیز خوب تیم حریف و نهایت بهروری از موقعیت‌ها شاخصه‌های عملکرد ذوب‌آهن در دیدار مقابل استقلال بود.

نکته جالب دیگر اینجاست که در مقطع زمانی تغییر کادر فنی ذوب‌آهن از فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال به عنوان گزینه رهبری نیمکت ذوب‌ نام برده می‌شد.

مجتبی‌حسینی با این برد شرایط روبه بهبودی را برای تیمش ترسیم کرد و باید دید این روند در نه بازی باقی مانده ادامه دار خواهد بود یا خیر؟

پرسپولیس، گل‌گهر، آلومینیوم، تراکتور، سایپا، نفت مسجد‌سلیمان، نساجی مازندران، سپاهان و مس رفسنجان رقبای ذوب‌آهن در هفته‌های آتی خواهند بود و اگر حسینی با همین روند عملکرد شش بازی گذشته پیش برود قطعا مدیران ذوب آهن از انتخاب خود در نیم‌فصل بسیار خوشحال خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqrep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ذوب‌آهن برابر پدیده در دیداری تدارکاتی

جانشین سرمربی پرسپولیسی انتخاب شد
مجتبی حسینی اعتماد مدیران ذوب آهن را جلب کرد