تاریخ انتشار: 1400/02/24 12:33
کد خبر: 39540

توصیه سازمان لیگ به سرخابی‌ها در آستانه داربی

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت برگزاری شهراورد پایتخت، به کادر فنی و بازیکنان دو تیم توصیه کرد تا با آرامش یک بازی جوانمردانه را همانند چند سال اخیر به نمایش بگذارند.
توصیه سازمان لیگ به سرخابی‌ها در آستانه داربی

سهیل مهدی در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: شرایط به خوبی پیش می رود و هماهنگی لازم بین عوامل برگزاری مسابقه به خوبی برقرار است، همچنین داوران مسابقه در شرایط مناسبی قرار دارند و امیدواریم یک مسابقه زیبا و جوانمردانه را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: طرح موزاییکی دو تیم به زودی تمام می شود و قرار بر این شده تا ۲ ساعت مانده به شروع مسابقه نیز فعالیت های مربوط به تبلیغات محیطی نیز به اتمام برسد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به اینکه یگان ویژه نیز از صبح امروز ورزشگاه را تحویل گرفته است و با تلاش در حال پیشبرد فعالیت ها است، گفت: زمین مسابقه نیز شرایط بسیار مطلوبی دارد و وضعیت آب و هوایی نیز برای برگزاری یک دیدار جذاب، مناسب است.

مهدی، ضمن دو توصیه به بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به منظور حفظ آرامش و انجام یک بازی جوانمردانه به دور از حواشی، عنوان کرد: شهراورد پایتخت علی رغم چالش های هواداری و جامعه جوان پر تعداد میلیونی که به عنوان مخاطب پیگیر وضعیت تیم های مورد علاقه شان هستند، طی چند سال گذشته به خوبی برگزار شده و صرفا چالش های فنی بین دو تیم وجود داشته و خوشبختانه شاهد کمترین حاشیه بوده است.

وی افزود: تمهیدات لازم به منظور برگزاری یک مسابقه بسیار خوب دیده شده است و خوشبختانه با توجه به نفراتی همچون نصراله عبدالهی و کریم باقری روی نیمکت دو تیم، نگرانی در رابطه با مدیریت نیمکت ها وجود ندارد و تصور نمی کنیم که مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از سری رقابت های هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا شهرآورد ۹۵ پایتخت را برگزار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9lva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحاتی که تیم های لیگ برتری باید بدانند