تاریخ انتشار: 1400/02/24 13:16
کد خبر: 39533

کامبک بزرگ دختران سایپا در فوتسال زنان

شاگردان شهناز یاری در جدالی تماشایی موفق شدند از شکست خانگی بگریزند و سه امتیاز حساس را به دست آورند.
کامبک بزرگ دختران سایپا در فوتسال زنان

تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال زنان امروز در تهران جدالی حساس را مقابل یکدیگر باید برگزار می‌کردند؛ چرا که هر دو تیم شانس صعود به صدر جدول را داشتند و از سوی دیگر این تهدید هم برای آن‌ها وجود داشت که با از دست دادن امتیاز در این مسابقه، شانس قهرمانی‌شان به حداقل برسد.

در دیگر مسابقه ملی‌حفاری متحول‌شده با هدایت فروزان سلیمانی در تهران میهمان سایپا تهران بود؛ آن‌ها برای کسب اولین برد خود در مرحله نهایی به تهران سفر کرده بودند و سایپایی‌ها نیز به دنبال دومین برد در مرحله نهایی و صعود به صدر جدول بودند. شروع بازی با حملات بازیکنان سایپا بود اما در دقیقه 3، فهیمه زارعی گل اول را برای ملی‌حفاری به ثمر رساند. در ادامه سایپایی‌ها برای جبران نتیجه تلاش زیادی را کردند که طاهره مهدی‌پور درخشید و ایستادگی خوبی از خود مقابل حملات سایپا نشان داد.

در شرایطی که فشار حملات سایپا بالا رفته بود و مهدی‌پور با درخشش خود اجازه گلزنی به این تیم را نداد، فاطمه پاپی دومین گل را برای ملی‌حفاری به ثمر رساند تا آن‌ها پیروزی در نیمه اول به رختکن بروند؛ در نیمه دوم اما سرانجام مهدی‌پور تسلیم شد و در شروع نیمه، نسترن مقیمی توانست اختلاف را به حداقل برساند و در ادامه پاورپلی و بازی تماماً هجومی سایپایی‌ها با دبل گلزنی مقیمی همراه بود تا بازی با تساوی دو بر دو دنبال شود.

در نیمه دوم کاملا سایپایی‌ها توانستند اشتباهات نیمه اول را جبران کنند و در ادامه بازی هجومی آن‌ها، فاطمه تراهی ستاره جوان سایپایی‌ها توانست دو گل متوالی برای تیمش به ثمر برساند تا کامبک شاگردان یاری تکمیل شود و آن‌ها با پیروزی چهار بر دو در آستانه صعود به جایگاه دوم جدول قرار گیرند؛ البته در دقایق پایانی ملی‌حفاری حملات پرشماری را انجام داد که سحر پاپی توانست اختلاف را به حداقل برسان.

اما این نتیجه پایانی بازی نبود، در شرایطی که ملی‌حفاری در آستانه رسیدن به گل تساوی بود، مارال ترکمان با ضربه س خود تیمش را از دریافت گل چهارم و تساوی نجات داد و در ادامه فاطمه تراهی با هت‌تریک خود گل پنجم را برای سایپا در سی‌ثانیه مانده به پایان بازی به ثمر رساند و نارنجی‌پوشان تهرانی موفق به برتری 5 بر 3 شدند.

با این اوصاف، سایپا با کسب ششمین امتیاز فصل به جایگاه دوم جدول صعود کرد و ملی‌حفاری اهواز یک امتیازی هم با تغییر سرمربی، تغییری در جایگاهش ایجاد نشد و در همان رتبه چهارم جدول باقی ماند.

جدول لیگ برتر فوتسال زنان (در پایان هفته سوم مرحله نهایی)

1. پالایش نفت آبادان 7 امتیاز (تفاضل +3)

2. سایپا تهران 6 امتیاز (تفاضل +2)

3. هیات فوتبال خراسان رضوی 3 امتیاز (تفاضل +1)

4. ملی‌حفاری اهواز 1 امتیاز (تفاضل -3)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk8v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فوتسال زنان: باخت انضباطی بهتر از گلباران!