تاریخ انتشار: 1395/04/27 11:26
کد خبر: 273489

ایکاردی را نمی فروشیم، به دنبال جذب او نباشید

رئیس باشگاه اینتر هشدار داد: به دنبال جذب ایکاردی نباشید، او ستاره ماست
ایکاردی را نمی فروشیم، به دنبال جذب او نباشید

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، اریک توهیر، رئیس باشگاه اینتر که برخلاف گذشته اکنون سهامدار جزء این باشگاه محسوب می‌شود، در آستانه تور تابستانی نراتزوری در آمریکا، به سایت این باشگاه گفت: من منتظر تجدید دیدار با روبرتو مانچینی و بازیکنان تیم در هفته آینده هستم. در این مدت هم نیم‌نگاهی به روند تمرینات تیم در اردوی برونیکو داشته‌ام و دو بازی دوستانه اول تیم را هم دیده‌ام. می‌دانم که بازیکنان سخت در تلاش هستند که برای یک فصل سنگین دیگر، سطح آمادگی جسمانی‌شان را بالا ببرند و باید دید که آیا ما در پایان فصل آینده خواهیم توانست در سری A خوب نتیجه بگیریم و در رقابت‌های اروپایی حضور پیدا کنیم یا نه.

توهیر درباره شایعاتی که پیرامون آینده روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر وجود دارد هم اظهار داشت: در ایتالیا چیزهای زیادی درباره روبرتو مانچینی نوشته شده است. من در چند هفته گذشته با او در تماس بوده‌ام و باز هم وی را در آمریکا خواهم دید. با این حال مایلم چیزی را که پیش از این گفته‌ام تکرار کنم، اینکه همیشه این‌گونه تصور کرده‌ام که روبرتو ستاره ماست. او با توانایی‌های فنی‌اش و تجربه‌‌ای که از فصل گذشته کسب کرد، می‌تواند سطح تیم را ارتقا دهد تا آن را هرچه سریع‌تر به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند. ما فصل آینده باید تا جای ممکن در لیگ اروپا و جام حذفی ایتالیا پیشروی کنیم.

رئیس باشگاه اینتر درباره آینده مائورو ایکاری، کاپیتان و مهاجم آرژانتینی نراتزوری نیز عنوان کرد: درباره مائورو ایکاردی هم چیزهای زیادی گفته شده است و من در مورد او باید همان چیزی را تکرار کنم که پیرو اوسلیو، مدیر ورزشی‌‌مان چند روز پیش گفت. مائورو برای اینتر یک دارایی ارزشمند است. او کاپیتان تیم ماست و قصد فروشش را نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkykp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


50 میلیون یورو برای جذب ایکاردی