تاریخ انتشار: 1400/03/16 10:42
کد خبر: 38322

اعلام فهرست بازیکنان خارجی مدنظر ژاوی

روزنامه الوطن قطر به بررسی فهرست بازیکنان خارجی السد در فصل آینده پرداخته که در این بین نامی از مهدی قائدی ملی‌پوش استقلال دیده نمی‌شود.
 اعلام فهرست بازیکنان خارجی مدنظر ژاوی

و به نقل از الوطن، به گفته احمد الانصاری مسئول رسانه‌ای باشگاه السد نام تای هی بازیکن کره‌ای این باشگاه در فهرست خروج قرار گرفته و وی از جمع شاگردان ژاوی جدا می‌شود. گزینه جانشین وی انتخاب شده که هنوز نام این بازیکن اعلام نشده اما بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع نزدیک به باشگاه السد، کارل توکو اکامپی بازیکن کامرونی المپیک لیون فرانسه گزینه مورد نظر السد است که به عنوان جانشین ستاره کره‌ای جذب خواهد شد.

مسئول رسانه‌ای باشگاه السد همچنین اعلام کرد بغداد بونجاح الجزایری در این تیم حفظ خواهد شد، قرارداد مدافع کره‌ای جونگ کو ، سانتی کازورلای اسپانیایی و گیلرمی تورس برزیلی هم تمدید خواهد شد. بر این اساس فهرست بازیکنان خارجی السد تکمیل می‌شود و بر خلاف اخباری که پیش از این شنیده می‎شد امکان حضور مهدی قایدی در این تیم وجود نخواهد داشت. السد همچنین قرارداد تاباتای برزیلی را تمدید خواهد کرد. این بازیکن گذرنامه قطری دریافت کرده و بازیکن خارجی محسوب نمی‌شود.

در لیگ قطر هر تیم قادر به استفاده از 5 بازیکن خارجی است که باید یک بازیکن آسیایی، یک بازیکن از کشورهای عربی و سه بازیکن خارجی دیگر انتخاب شود و بر این اساس فهرست شاگردان ژاوی تکمیل شده به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjy7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب یک بند ویژه در قرارداد ژاوی با السد