تاریخ انتشار: 1400/03/27 07:51
کد خبر: 37854

آتش‌فشان استعداد/ ایران همچنان از قدرت‌های آسیاست

«اثبات ناکارامدی مدیریت در فوتبال و پتانسیل بالای بازیکنان ایرانی حاصل چهار برد تیم ملی بود»
آتش‌فشان استعداد/ ایران همچنان از قدرت‌های آسیاست

تیم ملی فوتبال کشورمان باشکست عراق موفق شد به عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شود و بر استرس یکساله حاکم بر فوتبال ایران پایان دهد.

دو شکست تلخ مقابل بحرین و عراق در دور رفت مسابقات شرایط تیم ملی را دچار تزلزل کرد و کسب ۴ برد متوالی تنها راه صعود بدون اما و اگر تیم ملی شد و بسیاری این امر را نشدنی می‌دانستند.

بدون شک فوتبال ایران از مدعیان اصلی قاره محسوب می‌شود که این امر تحت مدیریت ناکارامد فوتبال کشور گاها دچار چالش‌های سخت خصوصا در مقابل کشورهای درجه ۲ آسیا می‌شود و اوضاع به گونه‌ای شد که با وجود تیم پر ستاره‌ای که در اختیار داشتیم شک و تردید‌های فروانی در مورد عبور از بحرین و عراق شکل گرفته بود.

انتخاب اسکوچیچ هم به عنوان سرمربی بعد از فاجعه‌ی ویلموتس مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت اما این مربی کروات توانست نتایج لازم را کسب کند که بیش از هر چیز این صعود مدیون تیم پر ستاره‌ای است که در اختیار داشتیم.

قطعا تیم ایران یک سر و گردن از عراق بالاتر بود اما استرس و نگرانی که وجود داشت از طرفی موجب پایین آمدن توقعات و عدم انتقال اعتماد به نفس کاذب به بازیکنان شد.

خط میانی پر مهره در کنار زوج فوق‌ جذاب ما در خط حمله دیدار مقابل عراق را به سلطه ایران در آورده بودند و می‌توانستیم  با گل‌های بیشتری بازی را به پایان برسانیم و نشان دادیم که تنها دلیل به مشکل خوردن مقابل عراق و بحرین و امثاله انتخاب‌های اشتباه در فدراسیون است.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bezz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ بماند