تاریخ انتشار: 1395/08/09 15:36
کد خبر: 252021

حرفهای جالب رضاییان در رادیو سرخابی/ پیشنهاد استقلال سنگین تر بود اما...

برنامه «سرخ‌آبی» برنامه‌ای است که توسط اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهیه می‌شود و اجرای آن هم بر عهده امیرعلی نبویان است. رامین رضاییان آخرین بازیکنی است که مهمان این برنامه شد
حرفهای جالب رضاییان در رادیو سرخابی/ پیشنهاد استقلال سنگین تر بود اما...

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بازیکن جنجالی این فصل پرسپولیس حرف‌های جالبی در این برنامه زد:

- خوشحالم که تیم ملی در بازی با کره جنوبی ارایه‌گر بازی خوبی بود. کره‌ای که خیلی ادعا دارد و همیشه یکی از حریف‌های قدر ایران بوده است. اینجا باید دست کادر فنی تیم ملی به خصوص کی‌روش را بفشاریم که یک تیم خوب و جوان ساخته است. پاس گل دادن وظیفه من است. خوشحالم که تاثیر کوچکی در پیروزی ایران در بازی با کره ایفا کردم. البته فراموش نکنیم تیم یک بازیکن نیست. 11 بازیکن است. همه زحمت می‌کشند. از هواداران تیم پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که در بازی با صنعت نفت به من لطف داشتند.

- رسم بر این شده پرسپولیسی‌ها می گویند من از بچگی پرسپولیسی بودم. استقلالی‌ها هم همین طور. من از گفتن این جمله‌ها بیزارم. دوست ندارم تظاهر کنم. علاقه بوده که پرسپولیسی شدم. به خاطر پدرم هم بود. پدرم پرسپولیس را خیلی دوست دارد. در دوره‌ای که من فوتبال را به خوبی شناختم و درک کردم بازی علی کریمی خیلی مورد توجه بود و او را دوست داشتم و دارم. اسطوره‌ها هم حتما در دوره کودکی برای ما خاطره سازی کردند. علی پروین. علی دایی. کریم باقری و...اما همان طور که گفتم شرایط سنی من به گونه‌ای بوده که پرسپولیس را با علی کریمی بیشتر دوست داشتم.

- قبلا هم گفتم و باز تکرار می‌کنم. اگر من از پرسپولیس رفتم نه به خاطر پول بوده و نه اینکه دل هواداران را بشکنم. من رفتم تیم ترکیه‌ای که خوب بازی کنم و از آنجا به تیم‌های خوب اروپایی بروم. اینکه پله‌های ترقی را یکی یکی طی کنم. اما آدم‌هایی که دور و برم بودند و با من حرف زدند حرف‌های درستی نبود و ذهن من را پر کرده بودند. من نباید به آن حرف‌ها گوش می دادم. در نهایت وقتی پیام‌ها را در فضای مجازی دیدم تصمیم گرفتم تصمیم خود را تغییر دهم. خیلی سخت بود. بازگشت من به تهران به سختی صورت گرفت چون باشگاه و سرمربی اجازه نمی‌دادند اما خوشحالم که در نهایت تصمیم درستی گرفتم. اصلا و ابدا فکر نمی‌کردم هواداران با جدایی‌ام از پرسپولیس این طور واکنش نشان دهند و این قدر من را دوست داشته باشند. دست تک تک هواداران تیم را می بوسم.

- هر کس بگوید نیمکت را دوست دارم یک دروغگوی بزرگ است. من نیمکت پرسپولیس را دوست ندارم اما به نیمکت نشینی در این تیم افتخار می‌کنم. چرا که این نیمکت پیش‌تر جای بازیکنان بزرگ بود. من بارها گفتم و الان هم تکرار می‌کنم این سختی را تحمل خواهم کرد. به خاطر پرسپولیس. اما شک ندارم بعد از سختی گشایشی است. هر قدر هم روی نیمکت بنشینم بازم صبر می‌کنم. دوست دارم با فوتبال حرف بزنم نه شعار. مهم این نیست که چند دقیقه بازی کنم. مهم این است که تاثیر گذار باشم. دوست دارم پیشرفت کنم. آخرین نفر از سر تمرین می روم. همه این‌ها به این خاطر است که خوب فوتبال کنم و دل هواداران شاد شود.

- هنوز مکالمه‌ای که منصورخان با من داشته در گوشم است. او با من صحبت کرد و خواست که استقلالی شوم. پیشنهادی که وی به من داده بود رنگین‌تر از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس بود. اما همان‌جا از منصورخان خواستم اجازه دهد که پرسپولیسی شوم چرا که من به پرسپولیس علاقمند بودم . به ایشان گفتم اجازه بدهید به حرف دلم گوش دهم... هنوز این مکالمه در ذهنم است که چقدر خوب برخورد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyl6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای رضاییان13دقیقه بس بود/صبر رامین مثل ایوب