تاریخ انتشار: 1400/04/02 22:58
کد خبر: 37526

ملکیان: برنامه اصلی ما حمایت از سرمربی تیم فوتبال استقلال است

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت از کادر فنی به خصوص سرمربی تیم است.
ملکیان: برنامه اصلی ما حمایت از سرمربی تیم فوتبال استقلال است

اصغر ملکیان، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال  حضورش در هیئت مدیره این باشگاه را یک افتخار بزرگ دانست و اظهار کرد: اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادر فنی به خصوص سرمربی تیم است؛ چرا که اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ، تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش رو و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست‌یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران کنیم.

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادر فنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

اصغر ملکیان چند سالی است که از مدیران سازمان صداو سیما به شمار می‌رود.

او سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه پیکان و مدیرعاملی این باشگاه را هم دارد. در دوره مدیریت وی تیم پیکان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. از دیگر سوابق وی می‌توان به عضویت در هیئت مدیره شرکت لیزینگ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون دو و میدانی، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون وزنه برداری، عضویت در هیئت مدیره باشگاه سایپا و ... اشاره داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d87v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی دوباره استقلال را پنهان کرد