تاریخ انتشار: 1400/04/07 22:39
کد خبر: 37250

صعود "لاروخا" با حذف نایب قهرمان جهان در دیداری با ۸ گل زده

تیم ملی اسپانیا با برتری ۵ بر ۳ برابر کرواسی در وقت های اضافه راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.
صعود "لاروخا" با حذف نایب قهرمان جهان در دیداری با ۸ گل زده

در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ یک دیدار برگزار شد که در آن تیم ملی فوتبال اسپانیا به دیدار کرواسی رفت.

در ابتدا اشتباه مرگ بار سیمون دروازه‌بان اسپانیا باعث شد تا پای رو به عقب پدری وارد دروازه لاروخا شود و اسپانیا عقب بیفتد. با این حال در همان نیمه اول، اسپانیا جبران مافات کرد و پابلو سارابیا توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا خود را در این رقابت ها دو گله کند. 

نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم باز هم میدان داری اسپانیا باعث شد تا این تیم به گل دوم برسد. ضربه سر سزار آسپلیکوئتا در دقیقه ۵۷ دور از دستان ایوانکویچ وارد دروازه کورات ها شد و خیال لاروخا برای پیروزی راحت شد. 

شاگردان لوئیس انریکه در دقیقه ۷۶ گل سوم را نیز به ثمر رساندند. این بار نیز فران تورس در متن حرکت قرار داشت و توانست دومین گل خود در این رقابت ها را به ثمر برساند و اسپانیا ۳ بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

این پایان کار نبود و میسلاو ارسیچ توانست در دقیقه ۸۵ در شلوغی محوطه جریمه اسپانیا، با یک ضربه بغل پا دروازه این تیم را باز کند و در دقیقه ۹۰ و وقت های اضافی ماریو پاسالیچ با ضربه سر آب رفته را به جوی برگرداند و بازی را ۳ بر ۳ مساوی کرد تا این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یابد و به وقت های اضافه کشیده شود.

در دقیقه ۹۵ سیمون دروازه تیمش را نجات داد و مانع از باز شدن دروازه اسپانیا شد و در ادامه دو دقیقه بعد این بار شانس با کرواسی یاز بود تا گل نخورد تا هیجان بازی همچنان در اوج باشد.

در دقیقه ۱۰۰ آلوارو موراتا توانست ارسال زیبای دنی اولمو را با یک شوت زیبا به گل چهارم و برتری بخش تیمش تبدیل کند. اسپانیا باز هم راه دروازه کرواسی را نشان داد و این بار میکل اویارزابال در وقت اضافه نیمه اول زننده گل پنجم تیمش نیز بود تا بازی در پایان وقت های اضافه اول با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dbbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: مودریچ بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال کرواسی است