تاریخ انتشار: 1400/04/08 13:53
کد خبر: 37224

مطهری: به روبه‌رو نگاه می‌کنیم اما حواس‌مان به آینه‌های بغل هم است/ بازیکنان پرسپولیس با حیا هستند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم فقط به جلو نگاه می‌کند و پیش می‌رود.
مطهری: به روبه‌رو نگاه می‌کنیم اما حواس‌مان به آینه‌های بغل هم است/ بازیکنان پرسپولیس با حیا هستند

حمید مطهری ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: درباره بازی فردا باید بگویم، نتیجه بازی رفت ما را گول نمی‌زند. آن بازی تمام شده و می‌دانیم بازی سختی داریم. گل‌گهر تیم خوبی است و سرمربی با تجربه‌ای دارد و در آیتم‌های مختلف بازی، تیم قابل احترامی هستند. هم در بازی سازی از عقب زمین و هم زمانی که تحت فشار قرار بگیرند، بازی با هدف و در کانال‌ها را بلد هستند. ما فردا بازی سختی داریم. برنامه‌ریزی و طراحی خودمان را برای این بازی داریم و ان‌شالله بتوانیم با یک فوتبال رو به جلو و هجومی، تاکتیک خودمان را به حریف دیکته کنیم و موقعیت‌های خوبی خلق کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانیم همه بازی‌های لیگ سخت است و ما واقعا بازی‌های سختی در چند هفته پیش رو داریم و تیم‌هایی موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند. در این سال‌ها پرسپولیس تلاش و اراده را داشته است و به معنای واقعی این تلاش را اجرایی کرده است. سعی می‌کنیم فوتبال رو به جلو  و استفاده از کل فضای زمین را در پیش داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره اینکه گفته می‌شود تقابل پرسپولیس و گل‌گهر تقابل استقلالی‌های سابق و پرسپولیس است، گفت: خیلی دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. درست است که برای پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنیم اما خیلی در این مسائل نیستیم و همیشه نشان دادیم که آمارهای خوبی مقابل همه تیم‌ها داریم. آقای قلعه‌نویی هم مربی قابل احترامی هستند و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و کاری به این مسائل نداریم. اما هر جایی آقای گل‌محمدی بوده است، نشان داده آمارهای خوبی دارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش هم گفت: صدرنشینی در لیگ برتر سخت است و مثل راننده‌ای است که همیشه باید مقابلش را نگاه کند. پرسپولیس اینطوری است. آینه‌های بغل را هم گه گاهی نگاه می‌کند اما یک راننده باهوش همیشه حواسش به جلو است و پرسپولیس فقط به جلو نگاه می‌کند. ما شش بازی را فقط به جلو نگاه می‌کنیم و بازیکنان ما هم نهایت تلاششان را می کنند که بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم چون حفظ کردن صدرنشینی سخت است.

او درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس هم گفت: باشگاه کارش را انجام می‌دهد و اینکه بخواهیم تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم (نیست). سرمربی نظراتش را گفته است و باشگاه هم کتبی و شفاهی با بازیکنان صحبت کرده است اما باشگاه می‌تواند درباره این موضوع نظر بدهد اما من می‌دانم که  پیگیر هستند که کار تمدیدها انجام بشود.

مطهری همچنین گفت: ما سه بازیکن مصدوم از تیم ملی داریم. می‌دانید بازیکنان ما نقش کلیدی در تیم ملی داشتند و آسیب دیدند اما ما پرسپولیسی‌ها اولویتمان همیشه تیم ملی و نام مقدس ایران بوده است. ضرب‌المثل است که می‌گوید کلیدها را همیشه روی یک جاکلیدی آویزان نمی‌کنند، پس بنابراین بازیکنان کیلدی داریم که می‌توانیم جایگزین این بازیکنان (مصدوم) کنیم. همیشه نشان دادیم یک تیم واقعی هستیم و با کار تیمی پیش می‌رویم. هیچ وقت دنبال عذر و بهانه و فرار رو به جلو نبودیم. چیزی که شما را به موفقیت می‌رساند این است که قوی تر از بهانه‌هایت باشی. اینکه فقط بهانه بیاورید شما را به پایین  سوق می‌دهد. شما می‌توانید قوی باشید به شرطی که قوی‌تر از بهانه‌هایت باشی.

او درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: بازیکنان ما با حیا هستند و با کار توانمندی خود را نشان می‌دهند و من از مدیرعامل آقای سمیعی و آقای صدری رئیس هیات مدیره توقع دارم نهایت تلاششان را انجام بدهند و بیشتر قدم برندارند. تیمی که فوتبال خوبی بازی می‌کند و سال‌هاست قهرمان می‌شود، حق این بازیکنان بیشتر از این است. بازیکنان ما افرادی نیستند که غر بزنند و همیشه مسائل را در خودمان حل کردیم. توقع داریم مشکلات را حل کنند تا بازیکنان ما دغدغه مالی نداشته باشند و این یک تعهد دو طرفه است. علارغم اینکه می‌دانم مدیران باشگاه نهایت تلاششان را می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r9kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مطهری: برخلاف برخی دوستان سرمان به کار خودمان است/ لیستی به باشگاه ندادیم و به بازیکنان اعتماد داریم