تاریخ انتشار: 1400/04/09 22:35
کد خبر: 37140

عاشوری: پرسپولیس خوش‌شانس بود/ گل‌گهر تا الان هم کار بزرگی کرده است

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس را مقابل شاگردان قلعه‌نویی تیمی خوش‌شانس می‌داند.
عاشوری: پرسپولیس خوش‌شانس بود/ گل‌گهر تا الان هم کار بزرگی کرده است

علی اصغر عاشوری پس از شکست 3 بر یک گل‌گهر سیرجان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی جانداری بود. با تغییر سیستمی که داشتیم، بچه‌ها اوایل مسابقه سرگردان بودند و هر چه از بازی گذشت، تیم ما سوار بر بازی شد. یک صحنه مشکوک به پنالتی هم رخ داد و اگر به سود ما پنالتی می‌گرفتند، به بازی برمی‌گشتیم. می‌توانستیم حتی گل پیروزی را بزنیم و سه امتیاز بگیریم. روز خوبی داشتیم و مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم. پرسپولیس در 20 دقیقه آخر تحت فشار بود و خوش‌شانس هم بود.

وی در مورد اعتراض امیر قلعه‌نویی به قضاوت اشکان خورشیدی بیان کرد: دو دیدار است که پنالتی ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس گرفته نشده که اگر اعلام می‌شد، شاید نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می‌خورد. تیم گل‌گهر زحمت زیادی می‌کشد و فشار زیادی به تیم وارد می‌شود. ما این همه خوب کار می‌کنیم، اما هیچ امتیازی نمی‌گیریم.

هافبک گل‌گهر سیرجان درباره تلاش این تیم برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه ما تلاش خود را می‌کنیم و باید منطقی باشیم. با تیمی که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، باید منطقی برخورد کنیم و تا الان هم کار بزرگی کرده‌ایم. در دیدارهای بعدی هم محکم به کار خود ادامه می‌دهیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9oea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 از جام حذفی عجیب تا دیدارهای پرگل در کرمان