تاریخ انتشار: 1400/04/10 00:17
کد خبر: 37135

مربی ذوب آهن: شرایط فوتبال ایران نگران کننده است

مجید محافظت کار، مربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.
مربی ذوب آهن: شرایط فوتبال ایران نگران کننده است

مجید محافظت کار، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از باخت این تیم مقابل تیم فوتبال تراکتور به جای مجتبی حسینی (سرمربی تیم ذوب آهن) که در دقایق پایانی این بازی توسط داور اخراج شد، در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و بیان کرد: تمام موقعیت‌های بازی، زمین و زمان دست ما بود. ذوب آهن امروز یکی از بهترین فوتبال‌ها را ارائه کرد.

او بیان کرد: دروازه بان ما به غیر از صحنه پنالتی حتی یک سیو هم نداشت. صحنه پنالتی جای حرف دارد. امیدوارم صحنه پنالتی از دید دیگران چیز دیگری را بگوید. نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری طی یک فصل به صورت سریالی فقط برای ذوب آهن رخ می دهد. فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند که چرا طی یک فصل یک تیم باید به این اندازه از داوری ضربه ببیند. تیم ما قدمت ۵۲ ساله دارد و فینال آسیا را تجربه کرده است. چندین هفته است که لیگ برتر فوتبال منتظر صدور مهم‌ترین رای کمیته انضباطی است. جلسه‌هایی در این باره برگزار شد که هیچ خروجی مهمی نداشت.

او در ادامه گفت: مسئولان فدراسیون با این رای در حال وقت خریدن برای برخی از تیم‌ها هستند. بقای تیم‌های پایین جدولی به رای کمیته انضباطی گره خورده است. متاسفانه زور ما نمی‌رسد، چون هیچ شخصی از استان اصفهان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور ندارد. شما بروید مصاحبه‌های بعد از بازی پیکان و سایپا را بخوانید تا متوجه شوید بعد از این مصاحبه‌ها چه اتفاقاتی رخ داد. مکتب ذوب آهن، مکتب سلامت است. ما دنبال ایجاد حاشیه نیستیم. ما خیلی مظلوم واقع شده ایم. صحنه‌ای که امروز در محوطه ۱۸ قدم ما رخ داد، مهم‌ترین صحنه بازی بود و سرنوشت برنده را رقم زد. چرا فوتبال ایران نظارت ندارد؟

محافظت کار تصریح کرد: از وقت‌های اضافه تا نحوه تعویض بازیکنان چیز‌هایی دیده شد که بسیار خنده دار بود. جالب است که در لیگ برتر ایران بخواهید تعویض کنید، اما تیم داوری اسم بازیکن را اشتباه بنویسد. اگر مسائلی وجود دارد که ما از آن بی خبریم، بگویند ما هم بدانیم تا این همه حرص نخوریم. قصد متهم کردن هیچ داوری را ندارم. روی صحنه پنالتی نتیجه بازی رقم خورد.

او بیان کرد: چرا رای استیناف داده نمی‌شود؟ شرایط فوتبال ایران نگران کننده است. فوتبال ایران نگران ذوب آهن است، اما اشتباهات داوری نتیجه را ضد ما می‌کند. بروید و خلاصه بازی‌ها را مشاهده کنید، اگر از ابتدای فصل ذوب آهن از داوری ضربه نخورده بود، من از همین جا از همه عذر خواهی می‌کنم. این همه گفتید رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌آید و همه چیز عوض می‌شود. "آقا شما که آمدی، بسم الله شروع کن دیگر" انگار می‌خواهید عربده کشی کنیم تا مثل بازی پیکان و سایپا ۳ امتیاز مفت به حساب ما واریز کنید.

دستیار مجتبی حسینی در ادامه اظهار کرد: کادرفنی ذوب آهن سکته می‌کند تا ما نتیجه بگیریم، اما هیچ شخصی به فکر نیست. چرا در برنامه جدید، بازی‌ها همزمان برگزار نمی شوند تا تیم‌هایی مثل نساجی اینقدر هوچی گری نکنند. چرا سایپا و نساجی باید بعد از ما بازی کنند؟ داور‌ها مثل کارت عروسی، کارت قرمز می‌دهند. تکلیف ما را معلوم کنید. مشخص کنید که می‌خواهید نتیجه بازی در زمین رقم بخورد یا در دستان شما.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koj8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین جدی برای فینال آسیا/پرسپولیس_ذوب‌آهنِ حساس