تاریخ انتشار: 1400/04/10 23:13
کد خبر: 37083

تارتار: ساکت چطور جرات کرده نساجی را بگیرد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی بار دیگر نسبت به رای صادر شده علیه پیکان صادر کرد.
 تارتار: ساکت چطور جرات کرده نساجی را بگیرد؟

پس از برتری پیکان مقابل نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مهدی تارتار در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

 

تارتار درباره دیدار با نساجی گفت: بچه های ما یک مقدار خسته بودند و سعی کردیم بازیکنان پر انرژی را به میدان بفرستیم.  از نظر فنی به تیم نساجی احترام می گذارم اما برد حق ما بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

او افزود: به هر حال ما به حق مان که همان سه امتیاز بود رسیدیم؛ نیاز مبرم به این برد داشتیم که خوشبختانه اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به حکم صادره علیه تیمش برای دیدار با سایپا گفت: من توصیه ام به افرادی که دست و پا می زنند تا تیمشان را نگه دارند این است که بار کج به منزل نمی رسد.

تارتار ادامه داد: باید بارشان را درست بگذارند و دنبال ۳ امتیاز در داخل زمین باشند نه بیرون؛ مطمئناً آه و ناله ما پشت کسانی که این حکم صادر کردند.

سرمربی پیکان در ادامه صحبت‌های خود درباره رای دیدار با سایپا گفت: ما خودمان می جنگیم اما آنهایی که رای را صادر کردند بدانند آه و ناله من و خانواده‌ام پشت شان است؛ بازیکن ما تاثیری در نتیجه نداشت هر اتفاقی افتاده نفس عمل مهم است.

مهدی تارتار ادامه داد: گفتند دزدی اما دزدی کجا بوده؟ بازیکن ما دو دقیقه اضافی در زمین بوده است. مطمئن باشید اشک و آه هواداران نساجی و اصفهانی پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. سه گل و سه امتیاز را به حریف هدیه کردند، ما الان  باید در رده هشتم جدول باشیم اما شرایط طوری شده که باید برای بقا بجنگیم.

 

سرمربی پیکان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شرایط نساجی گفت: روزی که ساکت الهامی به این تیم آمد با خودم گفتم چطور جرات کرده است که این کار را انجام دهد. او نساجی را از انتهای جدول جدا کرد و کاری که خیلی از مربیان بزرگ دنیا نمی‌توانستند انجام دهند. امیدوارم در این ورزش و فوتبال عدالت حاکم شود و حقی ضایع نشود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kojyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مخالفت هیئت مدیره باشگاه پیکان با استعفای تارتار