تاریخ انتشار: 1400/04/10 23:53
کد خبر: 37080

ربیعی: ۲۵ بازی است که داوران حتی یک پنالتی هم برای تیم مس رفسنجان نگرفته‌اند

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.
ربیعی: ۲۵ بازی است که داوران حتی یک پنالتی هم برای تیم مس رفسنجان نگرفته‌اند

محمد ربیعی سرمربی تیم فونبال مس رفسنجان درباره بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: از صمیم قلب به جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان و کادرفنی او خسته نباشید می‌گویم. این برد را به مردم رفسنجان و کارگران شرکت مس تبریک می‌گویم، چرا که ما پس از شکست در مقابل سپاهان روز‌های سختی را پشت سر گذاشتیم.

او ادمه داد: تیم مس رفسنجان یکی از بهترین بازی هایش را در نیمه دوم مقابل فولاد به نمایش گذاشت. در نیمه اول بر اثر یک اشتباه گل خوردیم، همچنین در بازی مقابل پرسپولیس نیز علی رغم بازی خیلی خوبی که انجام دادیم با یک اشتباه بازی را واگذار کردیم. فولاد یک تیم بسیار قدرتمند است که نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بود، آن‌ها در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می‌شدند و در خط دفاع نیز لایه‌های زیادی را در مقابل حریفانشان ایجاد می‌کنند.

او بیان کرد: با تدابیری که اندیشدیم پس از دریافت گل دیگر موقعیت به حریف ندادیم و هرچه زمان بازی سپری می‌شد فشار را بر روی دروازه فولاد بیشتر کردیم تا در دقیقه ۹۲ گل مساوی را بزنیم، اما بازیکنانم عطش پیروزی داشتند و توانستندگل دوم را نیز به ثمر برسانند و خوشحالم که توانستیم یک کامبک رویایی در این بازی انجام دهیم. مس رفسنجان اولین سالی است که در لیگ برتر حضور دارد و مردم شهر رفسنجان باید به این تیم ببالند. همه بازیکنان قبل از بازی مقابل فولاد به من قول این پیروزی را داده بودند و از همه آنان تشکر می‌کنم که به عهد خود عمل کردند و این پیروزی را به همه مجموعه مس رفسنجان را تبریک می‌گویم.

او افزود: من پس از صعود با مس رفسنجان به لیگ برتر به مسئولان تیم و مردم رفسنجان قول داده بودم که این تیم را در لیگ برتر حفظ خواهم کرد و امیدوارم خداوند این لطف را شامل حال من کند. همچنین از تمامی بازیکنان تعویضی با تجربه تیم مثل کیانی، آذرباد، آشوری و انصاری که تمام وظایف خودشان را به خوبی در زمین اجرا کردند، تشکر می‌کنم.

ربیعی در خصوص اعتراض به داوری در حین بازی گفت: پس از گلی که از پرسپولیس دریافت کردیم خیلی‌ها از من درخواست کردند در خصوص داوری بازی صحبت کنم، اما من در این درباره صحبتی نکردم. امروز صحنه‌های زیادی در محوطه جریمه فولاد رخ داد، اما داور هیچ کدام را خطا تشخیص نداد. مس رفسنجان تنها تیمی در لیگ برتر است که در ۲۵ بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی هنوز داوران حتی یک پنالتی نیز برای ما  نگرفته‌اند. بازی در مقاطعی وقفه‌های طولانی داشت و تارخ داور بازی می‌توانست تصمیمات بهتری نیز بگیرد. من داور بازی را چندین سال است که می‌شناسم. او کاملا دونده بوده و دید خوبی دارد، اما به نظرم در نیمه اول باید صحنه‌ای که بر روی فراز امامعلی در محوطه جریمه فولاد رخ داد را پنالتی تشخیص می‌داد.

او خاطرنشان کرد: ما پنج روز دیگر یک بازی بسیار حساس و پراهمیتی را مقابل ماشین‌سازی داریم. این بازی تمام شد و حتی امشب هم حق خوشحالی نداریم.خوشحالم بالاخره از این فشار سنگین خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اعتراض کادر فنی فولاد  مبنی بر اینکه تصمیمات داور به نفع مس رفسنجان بود، گفت: ما اعتقاد داریم که یک یا دو پنالتی برای تیم مس گرفته نشد. برای کادر فنی فولاد خیلی احترام قائل هستم و به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg9xy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: انگیزه خاصی برای بازی پرسپولیس داریم
دو سال دیگر در رفسنجان هستم