تاریخ انتشار: 1400/04/14 18:54
کد خبر: 36934

از تکذیب مذاکره با چشمی تا ماجرای بازگشت کریمی/ جیب خالی استقلال در نقل و انتقالات

همواره با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ و رسیدن به نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل آینده، شایعات بسیاری پیرامون ورودی‌ها و خروجی‌ها شنیده می‌شود که گاهاً برخی گمانه‌زنی‌ها درست است و برخی گمانه‌زنی‌ها نیز غلط از آب درمی‌آید. در هفته‌های اخیر نیز استقلال بیش از دیگر تیم‌ها درگیر این خبرها بوده که بخشی از این فضا نشأت‌گرفته از ناکامی استقلال در لیگ برتر است و بالطبع خیلی‌ها انتظار دارند این تیم برای فصل بعد تقویت شود. به همین دلیل است که در روزهای اخیر شایعاتی درباره مذاکره رابطان باشگاه استقلال با برخی بازیکنان شنیده می‌شود.
از تکذیب مذاکره با چشمی تا ماجرای بازگشت کریمی/ جیب خالی استقلال در نقل و انتقالات
به نام امید ابراهیمی، علی کریمی و حتی روزبه چشمی اشاره شده که باشگاه استقلال هیچ‌یک از این اسامی را تأیید نکرده و حتی روز گذشته درباره ماجرای روزبه چشمی به‌صراحت اعلام کرد هرگز هیچ تماسی از سوی مجیدی با این بازیکن صورت نگرفته است. این شایعات در شرایطی مطرح می‌شود که تکلیف مدیریت باشگاه استقلال برای فصل بعد هنوز روشن نیست و زمزمه‌هایی درباره تغییر مدیریت باشگاه استقلال بعد از پایان لیگ برتر به گوش می‌رسد. از سویی وضعیت اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال نیز بسیار بی‌ثبات است و با توجه به اینکه وزیر ورزش نیز به‌زودی جای خود را به فرد دیگری خواهد داد، نمی‌توان انتظار داشت از طرف وزیر بر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال نظارت شود. به همین دلیل تا روشن شدن وضعیت باشگاه استقلال نمی‌توان هیچ حرکت نقل‌وانتقالاتی را در این باشگاه باور کرد و بر پایه آن نظر داد که آیا استقلال فصل آینده تیم بهتری در قیاس با فصل جاری خواهد بود یا خیر؟
استقلال همین حالا درگیر مشکلات مالی است و حقوق بازیکنان ماه‌هاست به تعویق افتاده و روشن نیست برخی جریان‌های رسانه‌ای روی چه معادلاتی صحبت از مذاکره فرهاد مجیدی با روزبه چشمی می‌کنند! آیا باشگاهی که به قول سرمربی‌اش شش ماه از پرداخت حقوق بازیکنان خود عقب است می‌تواند به شکل مطلوبی در نقل‌وانتقالات فصل آینده ایفای نقش کند؟ پاسخ این سؤال کاملاً روشن است و تا زمانی که مدیریت باشگاه استقلال مشخص نشود، کادر فنی نیز تکلیف خود را نداند و از سویی بودجه کافی در اختیار مدیران استقلال قرار نگیرد، هرگز نمی‌توان درباره وضعیت استقلال در نقل‌وانتقالات پیش‌رو اظهارنظر مناسبی انجام داد. البته برخی گمانه‌زنی‌های نقل‌و‌انتقالاتی نیز بسیار عجیب است. برای مثال از جذب علی کریمی از سوی استقلال صحبت به میان آمده که این بازیکن اساساً علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و می‌خواهد همچنان در فوتبال قطر به بازی ادامه دهد. حتی دیروز شنیده شد که توافق کریمی با غرافه نهایی شده است. درباره اینکه باشگاه استقلال امید ابراهیمی را می‌خواهد نیز هیچ خبر رسمی در دست نیست و اگر این خبر هم صحت داشته باشد باید دید که آیا امید ابراهیمی به‌لحاظ کارآیی نسبت به هافبک‌های کنونی استقلال در وضعیت مطلوب‌تری قرار دارد یا خیر؟! آنچه مسلم است ابتدا استقلال باید حد و اندازه اقتصادی خود را بداند، بعد نیازهایش را به‌درستی بشناسد و سرانجام با گزینه‌ها مذاکره کند. فصل پیش استقلال بدون نظر محمود فکری بسته شد و این ماجرا نباید دیگر در استقلال تکرار شود و باید تیم به‌گونه برای فصل بعد مهیا شود که نظر سرمربی تأمین گردد نه اینکه برخی خودسرانه به‌دنبال جذب بازیکن باشند و بر خلاف نیازهای سرمربی اقدام به جذب بازیکن کنند. این شیوه تیمداری بدون شک استقلال را به بیراهه خواهد برد و فرهاد مجیدی نیز هرگز نمی‌خواهد اشتباهات فصل بعد تکرار شود و قصد دارد تیم را با آگاهی، تحقیقات و بر اساس نیازهای امروز برای فصل بعد آماه کند که باید دید چه زمان فرصت در اختیار سرمربی استقلال قرار خواهد گرفت تا به تأمین منابع انسانی خود برای فصل بعد بیندیشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jegeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست مسئولان استقلال از هافبک آبی ها؛ فسخ توافقی