تاریخ انتشار: 1400/04/14 23:24
کد خبر: 36917

مربی ذوب آهن: رییس فدراسیون فوتبال به مسائل داوری ورود پیدا کند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: رییس و مسوولان فدراسیون فوتبال به مسائل داوری ورود پیدا کنند و اشتباهات و مشکلاتی را که در این زمینه برای تیم ها به خصوص ذوب آهن رخ داده است رسیدگی کنند.
مربی ذوب آهن: رییس فدراسیون فوتبال به مسائل داوری ورود پیدا کند

مجید محافظت کار شامگاه دوشنبه  در نشست خبری پس از دیدار با سایپا تهران  افزود: در کنفرانس خبری فوتبال باید مربیان در باره مسائل فنی صحبت کنند ولی متاسفانه با اتفاقاتی که در چند هفته اخیربرای تیم ما افتاده بایددر باره مسائل غیر فوتبالی صحبت کنیم.

وی با انتقاد شدید داوری‌ها علیه ذوب آهن در چند هفته اخیر اظهار داشت: در این مورد کارشناسان نظر بدهند،  شهاب گردان دروازه بان با تجربه تیم ما در این باره ناراحت است و حتی گریه می‌کرد که پایش به بازیکن حریف نخورده است.

وی افزود: آیا داور بازی که در چند قدمی بازیکن است ، این صحنه را نمی بیند و داور چهارم در مسافت خیلی زیاد متوجه می‌شود و بازیکن خوب ما را اخراج می‌کند که این موضوع برای تیم ما مشکل ساز شد.

وی تصریح کرد: چرا با سرنوشت تیم‌ها بازی می‌کنند، اگر دنبال این هستند اصفهان در لیگ برتر نباشد بگویند، ذوب آهن تیم با قدمتی است ، زاینده رود را که خشک کردید، دلخوشی این فوتبال را از اصفهان نگیرید.

مربی ذوب آهن تصریح کرد: همه عوامل مسابقه از داور چهارم تا وسط در یک باز ی مهم و تاثیرگذار هستند و دراین شرایط سخت با سرنوشت تیم‌ها بازی نکنید.

وی از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد که به مسائل داوری ورود پیدا کنند و به اشتباهات داوری رسیدگی کند.

محافظت کار گفت:  در این بازی  بازی کیفیت هر ۲ تیم مشخص بود و مشخص بود تیم ذوب آهن چگونه است، تیم ما در حالی ۱۰ نفره بود تعداد موقعیت زیادی داشت و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم.

مربی ذوب آهن اظهار داشت:  روی شوتی که براثر خلاقیت بازیکن حریف و بدون هیچ گونه برنامه خاص زده شد ، شانسی گل خوردیم  که بایدپای اتفاقات فوتبال گذاشت.

محافظت کار تصریح کرد:  در حالی که ۱۰ نفره بازی می‌کردیم مطمئن بودیم شکست نمی‌خوریم چون بازیکنان ذوب آهن با غیرت هستند و می‌دانند در چه باشگاهی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن تا لحظه آخر برای موفقیت تیم شان تلاش می کنند،افزود: مطمئن باشید اگر ریشه وقدمت داشته باشی به آسانی ضربه نمی خوری، مطمئن باشید در لیگ برتر خواهیم ماند.

وی اظهار داشت: هر چند خیلی‌ها کمر بستند تا به تیم ذوب آهن آسیب بزنند در حالی که هفته قبل پنالتی به ضرر تیم ما اتفاق افتاد و کارشناسان همه گفتند این طور نبوده است.

وی ادامه داد: این اظهار نظر چه سودی برای ما داشته است، مردم زیادی به تیم  ذوب آهن دل خوش هستند واین تیم علاقه‌مندان زیادی دارد به همین راحتی نمی‌شود به این تیم ضربه زد و دلیل نمی شود هر هفته اتفاقی برای این تیم در زمین بیفتد.

با وجود اینکه خبرنگاران و رسانه ها بیش ۱۵ دقیقه منتظر کادر فنی سایپا برای حضور در نشست خبری بودند، در این نشست حضور نیافتند.

دیدار تیم‌های تیم فوتبال سایپای تهران و ذوب آهن اصفهان در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان در جریان بود که تیم میزان توانست در وقت اضافی نیمه دوم، گل تساوی را به ثمر برساند .

با این نتیجه تیم ذوب آهن ۲۳ امتیازی شد و در مکان چهاردهم  و تیم سایپا نیز با همین امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdrd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن