تاریخ انتشار: 1400/04/16 23:57
کد خبر: 36825

هافبک بایرن مونیخ به قطر اس سی پیوست

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به تیم قطر اس سی پیوست.
هافبک بایرن مونیخ به قطر اس سی پیوست

مدافع اسپانیایی سابق تیم بایرن مونیخ در حالی به القطر پیوست که انتظار می‌رفت او برای فصل آینده راهی تیمی اروپایی شود اما تصمیم گرفت به لیگ ستارگان قطر برود و فضایی جدید را تجربه کند.

 

نکته جالب اینکه مارتینز تنها 32 سال دارد و بلافاصله پس از جدایی از بایرن مونیخ به القطر ملحق شده و ساعاتی پیش نیز قراردادش را بست تا رسما بازیکن این تیم زردپوش قطری لقب گیرد. تیمی که پیشتر سباستین سوریا را نیز به خدمت گرفته بود.

 

ژاوی مارتینز در روزهای اخیر حمایت هواداران فوتبال قطر را متوجه خود دید و با انتشار یک پیام از انجام این انتقال خبر داد و حالا با حضور در دوحه تصویری با پیراهن تیم القطر ثبت کرده است.

مارتینز سابقه قهرمانی در یورو و جام جهانی با اسپانیا و فتح تمام تورنمنت ها و لیگهای مهم با بایرن مونیخ را دارد. او 268 بازی برای بایرن مونیخ انجام داد و 251 بازی هم با پیراهن اتلتیک بیلبائو انجام داد و در پست دفاع وسط و هافبک دفاعی، نمایش های درخشانی را از خود به جای گذاشت.

مارتینز پس از ورود به قطر و امضای قرارداد، از این اتفاق استقبال کرد و گفت که به دنبال تجربه جدیدی در فوتبال آسیاست. قرارداد او احتمالا یک ساله خواهد بود.

نکته جالب اینکه بشار رسن ستاره سابق پرسپولیس نیز در القطر حضور دارد.

زی ریکاردو سرمربی سابق تیم اینترناسیونال برزیل هدایت این تیم برای فصل آینده را برعهده گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bld9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پشت پرده مصدومیت سجاد شهباززاده