تاریخ انتشار: 1400/04/18 14:50
گروهی که تنها سه مدعی دارد؛
کد خبر: 36761

جدالی نفس گیر برای صدرنشینی مطلق در گروه اول

در پایان هفته دوازدهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم شهرداری نوشهر صدرنشین گروه اول باقی ماند
جدالی نفس گیر برای صدرنشینی مطلق در گروه اول

به گزارش فرتاک ورزشی هفته دوازدهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور در گروه اول به پایان رسید و این تیم شهرداری نوشهر بود که به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین باقی ماند.

در گروه اول این مسابقات جدال ، حساسیت و رقابت تنها بین سه تیم بالای جدول شکل جذاب تری به خود گرفته است و اختلاف فاحش ۳ تیم نخست جدول (شهرداری نوشهر ، شهدای رزکان البرز ، پیام وحدت خراسان) چهره مدعیان صعود را از همین ابتدای شروع نیم فصل دوم مشخص کرده است.

تیم فوتبال شهرداری نوشهر که چهارمین فصل حضورش در مرحله نهایی لیگ دسته سوم را تجربه میکند بر خلاف فصول گذشته در فصل جدید با سرمربیگری محسن بنگر نتایج خوبی را کسب را کرده است و تنها تیم بدون باخت لیگ دسته سوم لقب گرفته است و با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۲ بازی گذشته اش صدرنشین گروه اول میباشد.

شهدای رزکان البرز که فصل گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ سه سقوط کرد در فصل جدید حضوری دوباره را در لیگ دسته سوم تجربه میکند ، نماینده استان البرز در پایان هفته دوازدهم به لطف عدم حضور نماینده آمل و کسب نتیجه ۳ بر ۰ انضباطی جمع امتیازاتش را به عدد ۲۶ رساند و با تفاضل کمتر نسبت به شهرداری نوشهر در رتبه دوم قرار گرفته است.

پیام وحدت خراسان که با خرید امتیاز ۰۴ نزاجا بیرجند اولین فصل حضورش را در لیگ دسته سوم تجربه میکند شگفتی این رقابت ها لقب گرفته است خراسانی ها با مصطفی مهدوی کیا به دنبال تکمیل شگفتی هستند و از رقابت برای صدرنشینی دست نمیکشند ، شاگردان مهدوی کیا با کسب ۶ برد و ۵ تساوی و ۱ باخت جمعا با کسب ۲۳ امتیاز در تعقیب صدرنشین گروه اول قرار دارند و امید هایشان برای صعود همچنان زنده است.

اختلاف زیاد امتیاز تیم های شهرداری نوشهر ، شهدای رزکان و پیام وحدت بیرجند چهره مدعیان را خیلی زود مشخص کرد تا رقابت برای صدرنشینی مطلق و صعود مستقیم تا حدودی تنها برای این ۳ تیم در گروه اول باشد.

اختلاف ۱۰ امتیازی تیم چهارم جدول با تیم سوم جدول به نوعی مدعیان این گروه را تا حدودی مشخص کرده است و در شش هفته باقی مانده این مسابقات اگر معجزه ایی رخ ندهد و ۳ تیم ۱۳ امتیازی (مقاومت تهران ، پاراگ تهران ، پیشگامان)که همچنان شانس کمی بر روی کاغذ برای حضور در کورس مدعیان را دارند به نوعی رقابت برای دیگر  تیم های این گروه یعنی جوان نوین ساری ، مهاجر نوین مشهد ، دماوند آمل و مردانپاشا البرز بر سر حفظ امتیاز و باقی ماندن در مرحله نهایی لیگ دسته سوم خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqvdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام برنامه مسابقات هفته های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم لیگ دسته سه

شهید اورکی به تنهایی در صدر گروه مرگ/شهید اورکی شخصیت قهرمانی گرفت؟!
محمدیان امید ها را برای اسلامشهری ها زنده کرد؛