تاریخ انتشار: 1400/04/19 22:50
کد خبر: 36701

مطهری بهترین بازیکن دیدار استقلال و سایپا

ارسلان مطهری با دو گلی که وارد دروازه سایپا کرد، عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.
مطهری بهترین بازیکن دیدار استقلال و سایپا

سایپا در روزی که تمرکزش را روی کسب تک امتیاز بازی گذاشته بود، نتوانست مقابل بازی برتر استقلال کاری از پیش ببرد و فراز کمالوند در تقابل با تیم چند ماه پیشش، دستش از رسیدن به امتیاز کوتاه ماند و قافیه را به فرهاد مجیدی واگذار کرد.

 

 

ارسلان مطهری که ستاره استقلال در این بازی بود، در دقیقه 73 به جای آرمان رمضانی وارد زمین شد و در مدت کوتاهی که به میدان رفت، دو بار موفق به گلزنی شد تا خیال سرمربی تیمش را از بازگشتش به روند گلزنی راحت کند.

 

مطهری در این بازی تنها 17 دقیقه در زمین حاضر بود ولی موفق به دبل برابر خودروسازان شد. او گل نخستش را از روی نقطه پنالتی زد و با فریب کوروش ملکی سنگربان نارنجی پوشان، در دقیقه 80 قفل دروازه حریف را باز کرد و استقلال یک بر صفر پیش افتاد.

 

 

او در ادامه نیز با دریافت پاس خوب دانشگر، با شلیکی دیدنی و محکم از پشت محوطه جریمه، طاق دروازه حریف را به لرزه درآورد تا استقلال موفق شود با نتیجه دو بر صفر از سد سایپا عبور کرده و رتبه سومی خود را قطعی کند.

 

مطهری در این بازی 3 بار به سمت دروازه سایپا شوت زد که 2 مورد آن در چارچوب بود و هر دو نیز به گل تبدیل شد. او در زمان کمی که به میدان رفته بود، خیلی در جریان پاسکاری های تیمی قرار نگرفت ولی با این وجود 75 درصد پاس های او سالم به مقصد رسیدند.

 

مطهری در نهایت با کسب نمره 8.2، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد و با یک دبل به موقع و حساس، به پیشواز شهرآورد روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس رفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bl7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان متهم اصلی پرونده ناکامی های استقلال

گابریله پین- استقلال؛ شاید وقتی دیگر!
وعده‌هایی که هرگز محقق نشد