تاریخ انتشار: 1400/04/20 08:34
کد خبر: 36687

سکوت معنادار فرهاد مجیدی / آرامش قبل از توفان !!

هیچ کدام از اعضای کادرفنی استقلال به نشست مطبوعاتی بازی مقابل سایپا نرفتند.

سکوت معنادار فرهاد مجیدی / آرامش قبل از توفان !!

 این یک اتفاق قابل پیش بینی از سوی فرهاد مجیدی پس از فعل و انفعالاتی بود که یکسره تمرکز او را گرفته است.

مسائلی که اوجش حضور دو روز پیش احمد مددی در تمرین استقلال و صحبت های او با بازیکنان ناراضی، بحثش با مجیدی بر سر کمیته انضباطی و شیخ دیاباته و سپس انتصاب ناصر فریادشیران به عنوان معاون اجرایی باشگاه در سمتی بالاتر از فرزاد مجیدی بود.

همه این ها در شرایطی است که سرمربی استقلال به نوعی وظیفه مدیرعاملی باشگاه از نظر مالی را به تنهایی انجام می دهد تا تیمش را با اوضاعی بهتر به مصاف پرسپولیس بفرستد.

استقلال امروز در یک بازی برتر در شرایطی دو بر صفر سایپا را شکست داد که حداقل دو صحنه داوری در مسابقه وجود داشت که صدای اعتراض آبی ها را در آورد. با این حال برد نسبتا قاطع با اختلاف دو گل فعلا سرپوشی بر جنجال ها حداقل تا روز دربی خواهد بود.



این در شرایطی است که یحیی گل محمدی سرمربی تیم رقیب در نشست مطبوعاتی توپخانه را به سوی استقلال گرفت و از مدیرعامل تا سرمربی همه را مورد نوازش خود قرار داد.

موضوعی که انتظار می رفت با واکنش فرهاد مجیدی مواجه شود اما به نظر نمی رسد مهاجم سابق آبی ها که امروز در مقام سرمربی نتایج خوبش با استقلال را ادامه داد، پاسخی به این صحبت ها بدهد.

از نظر او بازی با پرسپولیس همان مسابقه ویژه فصل برای پاسخ به همه مسائل، اتهامات و پیش داوری هایی است که نسبت به او وجود داشت. به همین خاطر مجیدی سعی کرده با اعتبار شخصی تیم را به دندان گرفته و هفته به هفته با خود به جلو ببرد. تا جایی که حالا استقلال فاصله ای عمیق با فولاد پیدا کرده و با سپاهان تنها 6 امتیاز اختلاف دارد.

حالا می شود گفت آنها حتی شانس نایب قهرمانی در 3 بازی باقیمانده را دارند به شرط آنکه سپاهان در یکی از دو بازی هفته های بیست و هشتم یا بیست و نهم مقابل شهرخودرو یا ذوب آهن بلغزد. 

مجیدی که در هفته های گذشته انتقادهای تندی را علیه وزیر ورزش، معاون او و مدیرعامل تیمش مطرح کرده بود، پس از بازی با آلومینیوم اراک در محافل مطبوعاتی آفتابی نشد و به همان جلد همیشگی خود بازگشته است.

مربی ای که اصولا چندان اهل گفت و گوهای مطبوعاتی نیست اما حتما در پایان بازی دربی بحث های زیادی از سوی او مطرح خواهد شد. جواب هایی که او همه آنها را برای این مسابقه ویژه آماده کرده تا در روزی که بیش از همیشه صدایش شنیده می شود، با بلندترین تن ممکن آنها را به زبان بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozvnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست شاه فرهاد در پوست گردو ماند ؛ دست رد تیم های اصفهانی به سینه استقلال