تاریخ انتشار: 1400/04/21 08:22
کد خبر: 36634

اعتراض تند پیشکسوت باشگاه استقلال به داوری ها

مهدی پاشازاده ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : متاسفانه در دیدارهای اخیر اشتباهات داوری زیادی برای استقلال رخ داده و شائبه های زیادی مطرح شود.
اعتراض تند پیشکسوت باشگاه استقلال به داوری ها

مهدی پاشازاده درباره شرایط استقلال اظهارداشت:

با بردهای اخیر آرامش به استقلال برگشته و تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. تیم از نظر فنی هم شرایط بهتری نسبت به ماههای گذشته دارد. خط حمله راه افتاده و مشکلاتی که در خط دفاعی وجود دارد هم برطرف شده است. بازیکنان هم در شرایط روحی خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند. فکر می کنم استقلال برای دربی جام حذفی هم انگیزه بالایی دارد و اگر داوری منصفانه و خوبی وجود داشته باشد می توانیم شاهد یک نبرد جانانه و واقعی در دربی باشیم. به نظر من برگ برنده استقلال در دربی پیش رو انگیزه این تیم است.

او درباره رفتارهای اخیر سرمربی استقلال و دادن پاداش به بازیکنان بیان کرد:

قطعا از لحاظ حرفه ای دادن پاداش به بازیکنان از طرف سرمربی درست نیست اما مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی مجبور می شود به این ماجرا ورود کند. این هم از مسایل و مشکلات فوتبال ایران است که سرمربی مجبور می شود برای سر پا نگه داشتن تیمش سراغ چنین کارهایی برود. به نظر من باید در باشگاه استقلال شفاف سازی شود و مسئولان بگویند درون باشگاه چه خبر است. قطعا تلاش سرمربی برای جور کردن منابع مالی و پاداش دادن به بازیکنان تمرکز او را از مسایل فنی دور می کند اما فرهاد هم علی رغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و حتما بهتر از بقیه می داند که چطور باید انگیزه بازیکنانش را بالا نگه دارد.

مدافع اسبق استقلال ادامه داد:

به هر حال ما درون باشگاه استقلال نیستیم و از اتفاقات بی خبریم بنابراین بهتر است دخالت نکنیم. امیدوارم هماهنگی بیشتری بین مدیریت و کادرفنی استقلال وجود داشته باشد چون این مشکلات در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست. درباره برخی مسایل هم توضیحی وجود ندارد و فقط خود باشگاه است که باید در این زمینه شفاف سازی انجام دهد.

مهدی پاشازاده با اشاره به بحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت:

پایان قرارداد ۱۰ بازیکن اصلی تیم واقعا نگران کننده است. امیدوارم هیات مدیره جدید استقلال هرچه سریعتر فکری به حال تمدید قراردادها و خرید بازیکن جدید بکنند و با درایت آنها استقلالی قدرتمند برای فصل آینده بسته شود.

او با اشاره به مشکلات داوری و گلایه استقلالی ها به این موضوع گفت:

متاسفانه در دیدارهای اخیر اشتباهات داوری زیادی برای استقلال رخ داده و همین باعث می شود شائبه های زیادی مطرح شود. به هر حال هواداران هم فضا را رصد می‌کنند و اعتراضاتی هم وجود دارد. ما باید این را در نظر بگیریم که نگاه هواداران با نگاه اهالی فوتبال تفاوت دارد. هوادارانی هستند که همه زندگی شان به این تیم گره خورده و با هر اتفاق بدی از کوره در می روند. آنها وقتی اشتباهات مکرر داوری به ضرر تیم شان را می بینند بحث مهندسی شدن لیگ را پیش می کشند در صورتی که برای چنین ادعاهایی باید سند و مدرک داشت اما برخی اتفاقات باعث می شوند شائبه و شایعه پیش بیاید و حرف و حدیث ها بیشتر شوند. شخصا امیدوارم هر تیمی که در زمین بهتر بازی می کند به حقش برسد.

مهدی پاشازاده درباره دربی جام حذفی اظهارداشت:

امیدوارم دربی در شرایط برابر برگزار شود. بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است اما فکر می کنم فوتبال زیبایی را ببینیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jevzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی آلمانی استقلال کار دشواری در فصل جدید دارد!

واکاوی مرموزترین سناریوی فوتبال ایران در لیگ یک!
استقلالی های لیگ یک به جان هم افتادند؛