تاریخ انتشار: 1400/04/24 23:12
کد خبر: 36458

فغانی:از بازیکنان و مربیان سرخابی‌ها تشکر می‌کنم/ می‌خواستند حذفم کنند

داور بین‌الملی فوتبال گفت: از مربیان و بازیکنان پرسپولیس و استقلال تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با من داشتند و باعث شدند بازی بدون حاشیه برگزار شود.
فغانی:از بازیکنان و مربیان سرخابی‌ها تشکر می‌کنم/ می‌خواستند حذفم کنند

«علیرضا فغانی» پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس در حالی که قضاوت خوبی در این مسابقه حساس داشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ استرالیا تعطیل بود و برای بازی‌های شرق آسیا به تایلند رفته بودم و بعد از آن برای قضاوت این مسابقه پیشنهاد دادند و آن را قبول کردم.

وی افزود: تا زمانی که قرار است در سطح بین‌المللی قضاوت کنم به اسم ایران خواهد بود و چنین کاری را با افتخار انجام خواهم داد.

داور بین‌الملی فوتبال خاطرنشان کرد: برخی‌ از آدم‌ها که جایگاهشان در جامعه داوری مشخص است. می‌خواستند مرا حذف کنند، نفراتی همچون عرفانیان و بعضی از افرادی که در کمیته داوران هستند شیطنت کردند.

فغانی تصریح کرد: آنهایی که گفتم این شیطنت را از گذشته داشتند و نمی‌دانم به خاطر حسادت است یا چیز دیگر که حاشیه‌سازی کردند اما ختم به خیر شد.

وی در پایان گفت: از مربیان و بازیکنان پرسپولیس و استقلال تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با من داشتند و باعث شدند بازی بدون حاشیه برگزار شود.

شهرآورد نود و ششم پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹ و ۵۰ امشب (پنجشنبه) و با پنج دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و گلی در برنداشت اما استقلال با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jevwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال و داور؛ چندسال بعد از چالش‌های تکراری