تاریخ انتشار: 1400/04/25 22:17
کد خبر: 36418

ادعای عراقی: در بصره به مصاف ایران می رویم

رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق مدعی شد که فیفا به آنها قول داده درخصوص برگزاری بازی های این تیم در خارج از عراق، تجدید نظر کند.
ادعای عراقی: در بصره به مصاف ایران می رویم

ایاد بنیان رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق تأیید کرد که فدراسیون وی نامه ای رسمی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا ارسال کرده و آمادگی کامل خود برای برگزاری مسابقات پیش رو تیم ملی عراق از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در شهر بصره را اعلام کرده است. 


بنیان در مصاحبه ای اختصاصی با وب سایت Win Win عراق گفت: همانطور که همه می دانند تقابل قبلی ما با تیم ملی ایران، در بازی رفت از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، به دلیل تظاهرات در تمام شهرهای کشور به اردن منتقل شد.


او ادامه داد: در حال حاضر چنین وضعیتی در کشور وجود ندارد و ما با اعتراض رسمی به فیفا خواستار تکرار برگزاری بازی های خانگی خود در ورزشگاه بین المللی بصره شده ایم و آنها به ما قول دادند در این موضوع تجدید نظر کنند.


رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق مدعی شد که پس از برگزاری دیدار نخست این تیم در مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی، در دومین بازی خود در 16 شهریور در بصره عراق به مصاف ایران می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbvow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن زاده: از مقایسه با عراقی‌ها ناراحت می‌شوم