تاریخ انتشار: 1400/04/26 23:43
کد خبر: 36371

ورود سازمان لیگ به دیدارهای مشکوک به تبانی

پس از کسب نتایج عجیب و غریب در هفته پایانی لیگ دسته دوم و گمانه زنی هایی مبنی بر تبانی، سازمان لیگ برگزاری بازی پلی آف صعود را به تعویق انداخت.
ورود سازمان لیگ به دیدارهای مشکوک به تبانی

هفته پایانی لیگ دسته دوم شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بود. در گروه الف شهرداری همدان راهی لیگ آزادگان شده بود ضمن اینکه ویستا توربین با ایستادن در رتبه دوم منتظر مشخص شدن تیم دوم گروه ب بود تا دیدار پلی آف صعود به دسته یک را با حریف خود انجام دهد. در گروه پرحاشیه ب،  صعود تیم مس شهر بابک به دسته یک قطعی شده بود و سه تیم برای ایستادن در رتبه دوم می جنگیدند.


تیم های شهید قندی یزد، شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر سه تیم 42 امتیازی بودند که تنها تفاضل گل تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می کرد. اما در بازی های روز پایانی این تیم ها، نتایج عجیب و غریبی رقم خورد. شهید قندی یزد با نتیجه 10 بر یک از سد سردار بوکان گذشت، شاهین بندرعامری 5 بر یک میلاد مهر را برد و شهرداری ماهشهر نیز 6 بر صفر از سد پاس همدان گذشت.


با کسب این نتایج عجیب و غریب، هر سه تیم 45 امتیازی شدند اما شهید قندی یزد با تفاضل +25 بالاتر از شاهین بندرعامری با تفاضل +21 و شهرداری ماهشهر با تفافضل گل +17 قرار گرفت و راهی دیدار پلی آف صعود به لیگ برتر شد. اما این نتایج مشکوک باعث شد تا سازمان لیگ دستور توقف برگزاری دیدار پلی آف صعود بین ویستا توربین و شهید قندی را صادر کند.


فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری رقابتهای لیگ دسته یک در گفتگو با شبکه خبر گفت: در لیگ دسته دوم به محض اینکه این نتایج به دست آمد، پرونده بازی ها به ارکان قضایی فدراسیون اعلام شد و مرحله پلی آف لیگ دسته دوم متوقف شده است. دو تیم مس شهر بابک و شهرداری همدان از دو گروه الف و ب به دسته یک صعود کرده اند. اما تیم ویستا توربین که از گروه الف راهی دیدار پلی آف شده، منتظر تیم دوم گروه ب است.


با وجود اینکه تیم دوم (شهید قندی) مشخص شد اما سازمان لیگ و فدراسیون این پرونده را به ارکان قضایی داده تا سه دیداری که در هفته آخر گروه ب برگزار شده و نتایجی که بالای 5 گل و حتی 10 گل داشته بررسی شود و هر چیزی که ارکان قضایی گفته است، سازمان لیگ مجری آن باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkabz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فومنی:من یک شخصیت سیاسی هستم/موضوع حمل سلاح را تکذیب می کنم.