تاریخ انتشار: 1400/04/27 14:14
کلانتری:
کد خبر: 36358

احساس می کنیم در فینال جام حذفی هستیم و حریف را دست کم نمی گیریم

سرمربی فجرسپاسی شیراز:حریف را به هیچ وجه دست کم نمی گیریم.
احساس می کنیم در فینال جام حذفی هستیم و حریف را دست کم نمی گیریم

علی اصغر کلانتری در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل گل ریحام البرز، گفت: وضعیت فنی و روحی تیم ما بسیار خوب است و بازیکنانمان شرایط حساس این دیدار را درک می‌کنند و به طور کامل آماده رویارویی با تیم گل ریحان البرز هستیم.

وی افزود: هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم و آرش ملک دروازه بان تیم ما هم که در آستانه بازی قبلی مصدوم شده بود، مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی فردا مارا همراهی کند.

سرمربی زردپوشان در خصوص احتمال تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان بیان داشت: در خصوص این مسائل خود فدراسیون فوتبال ناظر مسابقات است و ما بدون در نظر گرفتن این موارد و با این دیدگاه که گویی در فینال جام حذفی قرار است بازی کنیم، با تمام قوا به مصاف گل ریحان البرز می‌رویم و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نمی‌گیریم و از همه هواداران تیم فجر سپاسی می‌خواهم تا با دعای خیر خود به ما کمک کنند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز که از روز شنبه در تهران و در زمین آکادمی ملی المپیک آخرین مراحل تمرینات خود را برای دیدار مقابل گل ریحان البرز پشت سر می‌گذارد، در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور، از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم گل ریحان البرز می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeveo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان ما نا امید نشدند و به بازی برگشتند
کلانتری: