تاریخ انتشار: 1400/04/28 19:39
کد خبر: 36294

واکنش فیفا به تغییرات احتمالی در فوتبال

فیفا طی بیانیه ای هرگونه احتمال تغییر در قوانین فوتبال در آینده نزدیک را تکذیب کرد.
واکنش فیفا به تغییرات احتمالی در فوتبال

در روزهای اخیر نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد هیئت حاکمه فیفا به دنبال راه هایی برای بهبود شرایط مسابقات فوتبال هستند و قصد دارند یک سری قوانین جدید مختلف را در مسابقات سطح جوانان آزمایش کنند. اولین تغییر این است که به جای 90 دقیقه، بازی های فوتبال شامل دو نیمه 30 دقیقه ای باشند.

این اما پایان کار نبود و گفته شد که قرار است یک سری تغییر بنیادی دیگر از جمله اخراج پنج دقیقه ای بازیکن بعد از دریافت کارت زرد، انجام تعویض های نامحدود، استفاده از ضربه پا برای شروع مجدد در اوت ها و افزایش استراحت بین دو نیمه نیز مورد آزمایش قرار بگیرد؛ خبری که جنجال زیادی را به پا کرد و با واکنش های فراوانی روبرو بود.

در همین راستا اکنون فیفا به شکل رسمی نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و بیانیه ای درباره آن منتشر کرده است. فیفا ضمن تکذیب این شایعات در بیانیه خود آورده است: "فیفا می‌خواهد گزارش‌های غلط مبنی بر آزمایش تغییرات در یک تورنمنت جوانان در هلند، که توسط رسانه‌ها منتشر شد را تکذیب کند‌. فیفا تایید می کند که هیچگونه قصدی برای آزمایش تغییرات ذکر شده ندارد و حتی این تغییرات در خود فیفا و یا بین همکاران‌مان در IFAB نیز مورد بحث قرار نگرفته است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj9qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اینفانتینو: برنامه‌ی فیفا برگزاری همه رقابت‌هاست