تاریخ انتشار: 1400/04/28 21:10
کد خبر: 36288

براهیم دیاز قراردادش را تمدید کرد

دوران حضور براهیم دیاز، ستاره اسپانیایی در میلان دو سال دیگر هم ادامه خواهد داشت.
براهیم دیاز قراردادش را تمدید کرد

میلان به طور رسمی براهیم دیاز، هافبک اسپانیایی را با قرارداد قرضی و دو ساله از رئال مادرید به خدمت گرفت. برخی منابع خبر از بند خرید برای باشگاه میلان داده اند، اما این تیم در بیانیه رسمی خود اشاره به این موضوع نکرد. دو باشگاه در بیانیه خود عنوان کردند که انتقال براهیم دیاز با قراردادی قرضی و دو ساله تا 30 ژوئن 2023 اعتبار دارد.

اما اخبار حاکی از آن است که میلان می تواند در آینده براهیم دیاز را به قیمت تقریبی 22 میلیون یورو به صورت دائم خریداری کند. همچنین رئال مادرید نیز گزینه ای برای خرید مجدد این بازیکن با رقم 27 میلیون یورو در اختیار دارد. به نظر می رسد روسونری سه میلیون یورو برای این انتقال قرضی و دو ساله به رئال مادرید پرداخت کرده است. براهیم دیاز پیش از این و در فصل 21-2020 به صورت قرضی در میلان بازی کرده و در 39 بازی هفت گل به ثمر رسانده بود.

در بیانیه باشگاه میلان آمده است: "مفتخریم اعلام کنیم با براهیم دیاز، بازیکن رئال مادرید به مدت دو سال و به صورت قرضی توافق کرده ایم. این قرارداد تا 30 ژوئن 2023 اعتبار دارد. براهیم دیاز پس از به ثمر رساندن هفت گل در 39 بازی با میلان در فصل گذشته، با پیراهن شماره 10 به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9vrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میلان در آستانه جذب جانشین دوناروما