تاریخ انتشار: 1400/05/03 16:11
کد خبر: 36002

ادعای سرمربی سابق پرسپولیس/ یک وطن فروش به من اتهام زد!

سرمربی سابق حرف های جنجالی در خصوص مدت زمان حضورش در تیم ملی نوجوانان زد.
ادعای سرمربی سابق پرسپولیس/ یک وطن فروش به من اتهام زد!

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس چندی قبل  در گفت و گویی که با ما داشت حرف های جنجالی زد. یکی از موضوعات مورد گفت و گوی ما با درخشان به دوران حضور پرحاشیه او در تیم ملی نوجوانان و ماجراهای صغر سنی برای چند بازیکن آن تیم مربوط می شد.

درخشان در سال ۱۳۷۹ سرمربی تیم ملی نوجوانان بود و به همراه این تیم راهی جام جهانی هم شد ولی بعد از بازگشت از مسابقات جهانی به مدت ۸ سال از فوتبال تقریبا محو شد و خبری درخشان نبود. بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس در این مورد برایمان تعریف کرد.

درخشان گفت: همه ماجرای صغر سنی اتهام به من بود. آن موقع مثل الان نبود که با آزمایش سن واقعی افراد مشخص شود. به من اعلام کردند بدون مشکل این بازیکنان در اختیار من خواهند بود. حتی برای آن بازیکنان مجوز بازی و پاسپورت صادر شد و فدراسیون هم کارهای مربوطه را انجام داد. آن بازیکنان تا سال ها در این فوتبال حضور داشتند و حتی بعدا برای تیم ملی هم بازی کردند. من اصلا در جریان صغر سنی این افراد نبودم چون فکر می کردم وقتی پاسپورت برای کسی صادر می شود و مجوزهای لازم را می گیرد حتما مشکلی ندارد. ما بدون مشکل به جام جهانی رفتیم ولی بعد از بازگشت همه چیز را سر من خراب کردند و به دروغ به من اتهام زدند. وقتی از درخشان پرسیدیم این اتهام از سوی چه کسی زده شد پاسخ داد: خیلی ها می دانند چه اتفاقاتی در آن زمان رخ داد و آدمی که اسرار این فوتبال را به اجنبی ها فروخت و وطن فروشی کرد، به خاطر حفظ پست و مقامش به من اتهام زد و  باعث و بانی این اتفاقات بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dvxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد حیرت‌انگیز باشگاه ایرانی برای خرید مهاجم پرسپولیس