تاریخ انتشار: 1400/05/06 16:21
کد خبر: 35846

رونمایی از لیست نقل و انتقالاتی سپاهان ؛ کدام بازیکنان می ماندند ؟

قرارداد بخشی از بازیکنان سپاهان در پایان این فصل به پایان می رسد و باشگاه باید سریع تر برای تمدید قراداد این دسته از بازیکنان، اقدام کند…
رونمایی از لیست نقل و انتقالاتی سپاهان ؛ کدام بازیکنان می ماندند ؟

علاوه بر گئورگی گولسیانی که باشگاه سپاهان قراردادش را تمدید کرد و کی روش استنلی که با پایان فصل از سپاهان جدا می شود، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری، عزت پورقاز، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا مهدی زاده و یاسین سلمانی بازیکنانی هستند که در پایان این فصل قراردادشان به پایان می رسد و باشگاه باید به دنبال تمدید قرارداد آن ها باشد. البته در این بین نظر سرمربی تیم یعنی محرم نویدکیا شرط است.

محرم نویدکیا ظاهرا به باشگاه خبر داده قرارداد محمدرضا خلعتبری را تمدید کنند و باشگاه هم با این بازیکن وارد مذاکره شده و به احتمال بسیار زیاد خلعتبری فصل آینده هم در سپاهان بازی می کند. از بین خارجی های تیم، محرم به دنبال نگه داشتن گولسیانی بود و باشگاه هم در سکوت خبری قرارداد این بازیکن را تمدید کرده است.

یاسین سلمانی دیگر بازیکنی هم که قراردادش به پایان می رسد به دنبال لژیونر شدن است اما اگر این بازیکن در ایران بماند به احتمال زیاد قراردادی به مدت ۳ تا ۵ سال با باشگاه می بندد البته از آن جایی که قرارداد طولانی مدت در سپاهان شرایط لژیونر شدن را سخت می کند، بعید است سلمانی قراردادی بلند مدت با سپاهان ببندد. گفته می شود باشگاه برای تمدید قرارداد با حسینی نیز به توافق کامل رسیده و در اولین فرصت قرارداد این بازیکن نیز تمدید می شود.

سروش رفیعی و عزت پورقاز هم با توجه به عملکرد خوبی که داشته اند مورد توجه محرم هستند و اگر بر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق برسند، با سپاهان تمدید می کنند تا پرونده بازیکنانی که قراردادشان در پایان این فصل به پایان می رسد بسته شود.

پیام نیازمند هم که از قبل تکلیفش مشخص بود و به لیگ پرتغال می رود.

سپاهان روز جمعه آخرین بازی لیگ خود را مقابل استقلال برگزار می کند و بلافاصله باشگاه تمدید قراداد با بازیکنان مدنظر محرم نویدکیا را آغاز خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjbzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی نصف جهان به کام طلایی پوشان