تاریخ انتشار: 1400/05/10 00:22
کد خبر: 35632

عقیل کعبی: خداراشکر فصل را با پیروزی به اتمام رساندیم/ سقوط سایپا و ماشین سازی اتفاق ناراحت کننده ای است

مدافع مس رفسنجان گفت: سقوط سایپا و ماشین سازی به لیگ یک اتفاق ناراحت کننده ای است چرا که تیم های ریشه دار و قدیمی هستند، سایپا خیلی فوتبالیست به فوتبال ایران معرفی کرده است.
عقیل کعبی: خداراشکر فصل را با پیروزی به اتمام رساندیم/ سقوط سایپا و ماشین سازی اتفاق ناراحت کننده ای است

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در خصوص برد تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و خداراشکر با تک گل محمد قاضی توانستیم پیروز میدان شویم. بازی برای‌مان دشوار نبود و بچه ها مثل همیشه با غیرت بازی کردند و توانستیم با یک برد شیرین پرونده این فصل را ببنیدیم.

کعبی ادامه داد: خیلی خوشحالم که تیم حریف با وجود شکست مقابل ما در لیگ برتر ماند. ذوب آهن تیم ریشه داری است و حیف است سقوط کنند. همچنین ناراحتم برای تیم سایپا که به دلیل عدم رسیدگی به آنها سقوط کردند خیلی از دوستانم در سایپا هستند همچون حسین مالکی، حسین ماهینی و ... سقوط به لیگ یک اتفاق ناراحت کننده ای است چرا که سایپا خیلی فوتبالیست به فوتبال ایران معرفی کرده است. مانند مهدی ترابی و قلی زاده و همچنین اکثر بازیکنان‌اش را از تیم امید پرورش داده .امیدوارم  در آینده خیلی قوی دوباره به لیگ برگردد و با نتایج درخشان دل هوادارانش را شاد کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه سال اول حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر است فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشته ایم و خسته نباشید می‌گویم به کادر فنی، بازیکنان و تمام هواداران اما می‌توانستیم سهمیه بگیریم. ما چند بازی را خیلی راحت واگذار کردیم و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم حداقل نتیجه‌مان تساوی بود، با این حال  ‌از آقای محمد ربیعی سرمربی خوب و باسواد مس رفسنجان تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم که توانستند در سال اول حضور در لیگ برتر و با همه شرایط تیم را حفظ کند و نتایج خیلی خوبی بدست آورد. امیدورام شاهد موفقیت‌های بیشتر ایشان در آینده باشیم.

مدافع مس رفسجان در خصوص قرار داد با مس رفسنجان گفت: قرار دادم به اتمام رسیده و در حال حاظر فقط به استراحت فکر می‌کنم و بعد از یک الی دو هفته پیشنهاد هایم را بررسی می‌کنم و تصمیم می‌گیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egq69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسی داوری صنعت نفت-سایپا / ماشین سازی-ذوب آهن / نفت-گسترش + فیلم